Co je to automatická platba? Automatická platba je moderní funkce internetového bankovnictví, kterou lze napojit Vaši kartu na náš systém a tím si zajistit bezproblémové platby za Váš eshop.

Kde automatickou platbu aktivuji? Systém Vám zasílá spolu s výzvou k platbě v emailu další možnosti platby, mimo jiné také platbu kartou. Po rozkliknutí odkazu Vás systém sám přesměruje do formuláře.

 

 

 

 

 

 

 

Jak automatickou platbu aktivuji ? Při platbě kartou jednoduchým potvrzením ve formuláři.
Jak poznám, že mám automatickou platbu aktivovanou? V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury je pod příslušným tarifem vidět toto oznámení.

 

 

Jak automatickou platbu zruším? V administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury je na konci oznámení možnost vždy automatickou službu zrušit.

Mám novou kartu, co s tím? V tomto případě je třeba v administraci automatickou platbu zrušit, nejlépe dříve než 10dní před ukončením zaplaceného období. Potom Vám systém zašle automatický email, kde je link na platbu kartou a při platbě, a použití nové karty, si službu znovu aktivujete. Pokud to nestihnete,  je třeba si stáhnout výzvu v administraci v sekci Administrátor -Faktury a zaplatit převodem nebo nás kontaktovat na e-mailu fakturace@bohemiasoft.com, abychom Vám zaslali nový link na platbu kartou a při platbě a použití nové karty, si službu znovu aktivujete.

Kdy se automatická platba strhává? Systém Vám 10 dní před ukončením zaplaceného období zašle oznámení, že Váš uhrazený pronájem se blíží ke konci. Po 10 dnech, tedy v den splatnosti výzvy, se platba provede. Jako potvrzení o provedení Vám do emailu zašle systém daňový doklad, ten najdete také vždy v administraci na úvodní straně v sekci Administrátor – Faktury zatříděné pod proformami.

Co když se automatická platba neprovede? Smaže se mi prezentace? Ne, pokud se z jakéhokoliv důvodu automatická platba neprovede, ať už z důvodu výpadku v bance, v systému nebo není ve chvíli provedení na účtu dostatek peněz, systém prezentaci nesmaže. Zašle Vám, jako při standardním postupu plateb upomínku č.1, která Vás upozorní, že se platba neprovedla a je třeba si stáhnout výzvu v administraci v sekci Administrátor -Faktury a zaplatit převodem nebo nás kontaktovat na e-mailu fakturace@bohemiasoft.com, abychom Vám zaslali nový link na platbu kartou.

Proč si vlastně aktivovat automatickou platbu? Automatická platba je vhodná hlavně pro měsíční plátce, je mnohem vhodnější než trvalý příkaz, protože automaticky přebírá starost o platbu, číslo výzvy a měnu a vygeneruje hned daňový doklad.

Ale hlavně,  nikdy nezapomíná a tak snižuje riziko, že se k Vaší prezentaci zákazníci z důvodu nezaplacení nedostanou :o).

Může vás zajímat

Specialisté Webareal
WEBAREAL
0 shares308 views
WEBAREAL
0 shares308 views

Specialisté Webareal

bohemiasoft - Čvc 29, 2025

Víte, že Webareal spolupracuje s celou řadou expertů na různé ecommerce a podnikatelské činnosti?  V současné době jde o téměř…

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi
WEBAREAL
0 shares128 views
WEBAREAL
0 shares128 views

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi

bohemiasoft - Čvc 29, 2025

Doporučujte Webareal a získejte z každého získaného zákazníka až 2877,60 Kč (115 €) každý rok. Milujete Webareal? Doporučujte ho svým…

Novinky ve funkci Wishlist: rychleji, jednodušeji, přehledněji
WEBAREAL
0 shares260 views
WEBAREAL
0 shares260 views

Novinky ve funkci Wishlist: rychleji, jednodušeji, přehledněji

bohemiasoft - Čvc 28, 2025

Wishlist si rychle našel oblíbení. A protože nasloucháme potřebám našich e-shopařů, přidali jsme do této funkce několik vylepšení, která usnadní…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Srpen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031