Jistě je i cílem vašeho eshopu získat co nejvíce objednávek, co nejvíce zákazníků a tedy i dosažení co největšího zisku. Zcela pochopitelně. Nabízíme vám jednu z rychlých možností, jak tomu můžete pomoci.
Dopřejte vašeho eshopu šablonu TITANIUM a získejte více objednávek!
Stará známá obchodnická poučka praví, že „Obal prodává“. A ano je to tak a Titanium bude vašemu eshopu slušet. Šablona Titanium ale není jen krásná na první pohled, ale obsahuje několik zajímavých funkcí, které by vám měli pomoci k vyššímu počtu objednávek. Pojďme se na výčet těchto vylepšení podrobně podívat.
[su_button url=“http://www.webareal.cz/titanium“ target=“blank“ style=“stroked“ size=“8″ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Zobrazit šablonu TITANIUM[/su_button]
Proč byste měli tuto šablonu chtít?
Šablona Titanium je první z řady nových, revolučních šablon systému Webareal. Přináší nové funkce, které starší šablony nemají a do budoucna nově vyvíjené moduly budou dostupné a odladěné především pro tuto novou řadu šablon.
1. UX design
Největší důraz jsme při návrhu nové šablony kladli na UX design celé šablony. Přizvali jsme k tvorbě šablony několik UX odborníků, kteří nám pomohli s celkovým návrhem a ergonomií ovládání šablony, vyladili jsme s nimi celý objednávkový proces a další jednotlivé části šablony tak, aby šablona Titanium byla na českém trhu skutečně kvalitní volbou pro úspěšné eshopy.
2. Dokonalá responzivita
V dnešní době již většina internetových objednávek vzniká přes mobilní telefon nebo jiné přenosné zařízení. Uplatnili jsme princip „Mobile First“ což je způsob navrhování uživatelského rozhraní, který přednostňuje rozvržení šablony navržené přímo pro mobilní zařízení a teprve poté se optimalizuje pro desktopovou verzi webu.
Dosáhli jsme tak toho, že například produkty jsou vždy ideálně zobrazeny přes celou šířku mobilu a uživatelé si tak mohou lépe prohlédnou produkty, které je zajímají.
3. Přehledné horizontální menu
Šablona Titanium obsahuje horizontální menu, které je vhodné jak pro několika položkové menu, tak i pro menu s rozsáhlou strukturou a velkým počtem kategorií a podkategorií. Myslíme si, že se nám povedlo dosáhnout velmi příjemného ovládání a uspořádání všech úrovní menu tak, aby bylo použitelné v různě velkých eshopech. Navíc je možné u kategorií nahrát obrázek, který dobře poslouží pro rychlou orientaci zákazníka.
4. Kontakty v košíku
Zobrazené kontakty v objednávkovém procesu mohou pomoci váhajícím zákazníkům s rozhodnutím, zda si skutečně zvolený produkt nakonec objednají nebo ne. Na místě kde se nejčastěji rozhodují, zda objednávku dokončí nebo ne, najdou tak zákazníci kontakty, které mohou jednak přispět k větší důvěryhodnosti vašeho eshopu nebo jako skutečný kontakt pro získání doplňujících informací o prováděné objednávce.
5. Vylepšené vyhledávání
Fulltextové hledání doznalo vylepšené zobrazení – a to jak v rychlém hledacím dialogu (který byl rozdělen vertikálně na produkty a kategorie), tak i v kompletním výpisu všech dohledaných výsledků.
6. Nové produktové boxy
Přeskupili jsme celou strukturu produktových boxů, nově můžete přímo z boxu přidávat do košíku více kusů najednou, nové podoby doznaly i štítky a hvězdičkové hodnocení produktů. Dominujícím prvkem a barvou celého boxu je nyní nákupní tlačítko „Koupit“, které tak uživatele „vyzývá“ k provedení nákupního případu.
7. Přehlednější detail produktu
Velkou práci jsme si dali ve všech rozlišeních s přeskládáním a zpřehledněním detailu produktu. Víme, že tyto detailní informace rozhodují o tom, zda se z návštěvníka vašeho eshopu stane nakupující. A o to tady jde.
Jednotlivé obrázky pruduktů je možné zobrazovat klikáním na šipky vlevo/vpravo nebo ještě jednodušeji pomocí myši nebo prstu mezi sebou posunovat. Což jistě oceníte především na mobilu. V detailu produktu je celá řada dalších vylepšení, které si ale sami nejlépe vyzkoušíte na skutečné živé ukázce šablony.
8. Pop-up okno pro vložení produktu do košíku a upsell produkty
Po kliknutí na tlačítko „Koupit“ vyskočí pop-up okno se zvoleným produktem, odkud je následně možné přesunout se buď do košíku nebo pokračovat v nákupu. Pokud k produktům přidáte související produkty, budou tyto zobrazeny pod objednávaným produktem. A nakupující si tak mohou dokoupit produkty, které s nákupem korespondují. Opět tedy další šance na větší hodnotu celkové objednávky.
9. Přehledný objednávkový proces
Celý objednávkový proces je složen ze 4 kroků. V jakém kroku se aktuálně nachází a co ještě chybí do dokončení objednávky vždy vidí v horní horizontální liště. Ve všech krocích tak zákazník vždy přehledně vidí, co si objednal, kontaktní údaje na podporu eshopu a není ničím odváděn a rozptylován od jeho cíle – dokončení objednávky.
10. Rekapitulace objednávky
Ve třetím kroku objednacího procesu jsou nově přehledně zobrazeny dodací a fakturační údaje a souhrn prováděné objednávky. Zákazník se tak může ujistit, že všechny údaje zadal správně a i objednávané zboží je přesně to, co si objednat chtěl. Vše ve velmi minimalistickém grafickém rozvržení, opět podřízeno co nejlepšímu úspěchu pro dokončení objednávky zákazníkem.
11. Provázanost poštovného a dopravy
Graficky jsme lépe zvýraznili závislost způsobů platby na zvoleném druhu doručení. Varianty platby, které nejsou dostupné, jsou po volbě doručení deaktivovány.
12. WebP obrázky pro zrychlení
Používáním formát .WebP zmenšíte až o 1/3 datovou velikosti obrázků a zrychlíte tak načítání vašeho eshopu. Více podrobných informací o této skvělé možnosti najdete v samostatném článku.
13. Horizontální karusel
Při procházením eshopu na mobilu není nic protivnějšího než dlouhatánská stránka a nekonečné rolování. Mnohdy to až může zcela odradit od dalšího průzkumu eshopu. Protože jsme si tohoto problému vědomi, připravili jsme na několika místech možnost horizontálního posouvání produktů (rychlé scrolování zleva doprava prstem na mobilu). Toto aktraktivní vylepšení naleznete například na úvodní stránce v sekce Novinky, Nejprodávanější, Akční produkty nebo v detailu produktu u souvisejících produktů a galerie obrázků.
14. Moderní patička a políčko pro sběr newsletterů
Pruh pro sběr newsletterů i patička jsou nyní graficky vyváženější a přehlednější. I v současné době se vyplatí udržovat s vašimi zákazníky pravidelný emailový kontakt. Vyplatí se to, protože náklady na získání nového nakupujícího mnohonásobně převyšují náklady na udržení zákazníka již existujícího.
15. Štítky, hodnocení a energetické štítky
Upoutejte návštěvníka eshopu. Přidejte k produktu vlastní štítky, informaci o výši slevy, v případě prodeje elektro zboží můžete také přidat energetický štítek.
Jen si porovnejte, který produkt by vás na prvrní rychlý pohled spíše upoutal – ten vlevo nebo vpravo?
16. Cookies lišta a vstupní potvrzovací formulář
Na většině ostatních šablon máme totožný proužek s informací o souborech cookies. Grafici se vytáhli a vytvořili něco přijatelného, co nehyzdí šablonu. Ale jde o dočasné řešení, od příštího roku zřejmě budou pravidla pro cookies lišty opět jiná.
Obdobného redesignu se dočkal i formulář, který se zobrazí při prvním vstupu na stránky, kde například musíte potvrdit, že je vám 18 let.
17. Dopočet do dopravy zdarma
Jako dobrý argument pro navýšení objednávky bývá nastavená minimální částka, od které zákazník neplatí dopravné. Zvýraznili jsme tento prvek v košíku a po získání dopravy zdarma je navíc zákazník i odměněn drobným „oslavným“ grafickým efektem 🙂
18. Plovoucí nákupní košík
Jak v desktopové verzi tak i v mobilním rozlišení je odkaz na košík stále k dispozici v pravém horním rohu. A zákazník tak má vždy rychlou možnost, jak dokončit objednávku.
19. Blog
Naprosto nové grafické podoby doznal také blog. Nyní je mnohem přehlednější a plně využitelný pro zlepšení SEO vašeho eshopu.
20. Cena, rozšiřitelnost a budoucnost
Šablona Titanium je sedmou šablonou ze skupiny Profi šablon. Zároveň je ale první vlaštovkou z nové řady revolučních šablon. Brzy budou následovat šablony další s podobnou strukturou a designem. První na řadě bude šablona s levým vertikálním menu.
Šablona Titanium je bez příplatku dostupná v tarifech Profi a Exclusive. Nyní vám již tedy nic nebrání v tom, abyste novou šablonu nasadili na váš stávající eshop.
[su_heading]TIP: Pokud byste si na nasazení šablony snad netroufali nebo si chtěli ušetřit čas, napište nám a my provedeme implementaci šablony do vašeho eshopu včetně grafické úpravy dle vašich požadavků. [/su_heading]
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…