Na základě podnětů vyhledávačů zboží Google nákupy a Zbozi.cz jsme přidali v administraci,v sekci „E-shop“-> „Produkty“ -> „Editace produktů“ -> záložka „Exportní feedy“ možnost označit produkty „Pro dospělé“.
Tuto kolonku byste měli zaškrtnout u produktů, které obsahují nahotu nebo mají sexuální kontext. Při generování XML feedů pro Google nákupy a Zbozi.cz budou tyto produkty označeny příslušnými tagy.
Zde označte produkty s erotickým obsahem :
Pokud takto neučiníte, riskujete vyřazení takovýchto produktů ze zmíněných vyhledávačů, viz. podmínky:
Google nákupy / Produkty pro dospělé:
https://support.google.com/merchants/answer/188494?hl=cs
Zbozi.cz / EROTIC:
http://napoveda.seznam.cz/cz/zbozi/specifikace-xml-pro-obchody/specifikace-xml-feedu/
U Zbozi.cz doporučujeme také zkontrolovat správnost zařazení Vašich kategorií dle specifikace Zbozi.cz. Toto nastavení zkontrolujete v editaci kategorie, kolonka „Zboží kategorie“.
Poznámka: Vzhledem k tomu, že starý XML feed pro Zbozi.cz má platnost pouze do 31.7.2016, tag byl přidán pouze do nového XML feedu. Pokud jste ještě na nový XML feed Zbozi.cz – „zbozi_cz_new.xml“ nepřešli, učiňte tak co nejdříve (původní feed pro Zbozi.cz nebudeme rušit, zůstává i nadále v platnosti, můžete ho i nadále využívat pro jiné služby).
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…