Za zhlédnutí stojí diskuze na téma zkušenosti s placenou reklamou na našem diskuzním fóru.
Určitě přečtěte, je zde několik zajímavých postřehů.
Z naší zkušenosti mohu uvést toto :
V České republice jsme vyzkoušeli tyto způsoby reklam :
– Sklik od seznamu (určitě se vyplatí)
– AdWords od googlu (také doporučuji vyzkoušet)
– etarget.cz – nemáme dobré zkušenosti, mnoho prokliků, ale nízké procento získání kvalitních zákazníků
– adFox – podobná zkušenost jako u etarget
– facebook – podobně špatná zkušenost. Asi nejhorší reklamní kanál, přináší mnoho prokliků, ale výsledná konverze zatím téměř žádná.
Na Slovensku, je situace obdobná :
– nejvíce konverzí z uskutečněných registrací máme z AdWords
– vyzkoušeli jsme reklamu na azet.sk a sme.sk – výsledek naprosto tragický
Rumunsko, španělsky a anglicky mluvící země :
– tady využíváme celkem ke spokojenosti AdWords. Jiné systémy jsme zatím nezkoušeli.
Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
bohemiasoft - Bře 28, 2025Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Bře 28, 2025E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Nestihli jste nás v Brně nebo jste…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
bohemiasoft - Bře 18, 2025Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…
Začátečníkům se to bude docela dost dobře hodit, ale stále většina i po přečtení nechápe význam a princip fungování AdWordsu, a pak nadávají jak špačci… přičemž na Slovensku fungoval ještě další systém podobný sKliku, ale byl enormně předražený.