WEBAREAL ACADEMY – GOOGLE ANALYTICS – 25. díl: Zdroj, Médium, Statistiky elektronického obchodu

Zář 12, 2016
1852 Zobrazeno

Vzdělávejte se s námi v online marketingu – pravidelně a zdarma.

V minulém díle jsme si řekli, co znamenají pojmy Zdroj a Médium. V tomto videu si pojmy ještě procvičíme. Navíc si je spojíme s konkrétními údaji o eshopu a společně je zkusíme interpretovat. Bude to zábava.

Když už víme, co to jsou pojmy Zdroj a Médium, tak si je pojďme ještě více procvičit. Ale přiznejme si, že samotné pojmy nejsou důležité, když je nehodnotíme ve spojitosti s daty, které máme v Google Analytics. Pojďme tuto chybu napravit a v tomto videu si ukážeme pojmy Zdroj a Médium ve spojitosti s daty konkrétního eshopu. Jako bonus si přidáme ještě statistiky elektronického obchodu – podíváme se např. na hodnotu průměrné objednávky a další zajímavé věci. Podívejte se s námi na video.

Další 26. díl zveřejníme ve středu 14.9. 2016 – seznámíme se s pojmy primární a sekundární dimenze.

Všechny dosud vydané díly naleznete zde.

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Pálíte peníze? Tohle vám ušetří měsíčně hodně peněz!
WEBAREAL
0 shares59 views
WEBAREAL
0 shares59 views

Pálíte peníze? Tohle vám ušetří měsíčně hodně peněz!

bohemiasoft - Čvn 02, 2025

V posledních měsících si mnoho firem všímá výrazného nárůstu nákladů na PPC (pay-per-click) kampaně. Jak se s tím vypořádat, aniž…

Nová funkce: Dárek k objednávce a produktu
WEBAREAL
0 shares253 views
WEBAREAL
0 shares253 views

Nová funkce: Dárek k objednávce a produktu

bohemiasoft - Kvě 30, 2025

Radost, překvapení a motivace k nákupu – přesně to v e-commerce světě dokáže vyvolat dobře zvolený dárek. A protože chceme,…

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
WEBAREAL
0 shares91 views
WEBAREAL
0 shares91 views

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky

Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025

V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Kvě    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30