Vážení zákazníci,
včera ve středu 30.3.2015 jsme měli velmi špatný den. K celodenímu DDoS útoku na systém webareal.sk se v odpoledních hodinách přidal výpadek prémium serverů, způsobený kombinací několika hardwarových závad.
Útok DDoS je realizovaný tak, že směrem k napadanému serveru je vysláno obrovské množství požadavků např. o zobrazení webové stránky, které způsobí zahlcení a nedostupnost serverů. Útok DDoS je provedený z velkého množství míst, takže není možné útočníka snadno lokalizovat a eliminitovat. Problém byl po několika hodinách vyřešen.
U prémium provozu došlo tímto výpadkem k nesplnění měsíčního limitu pro garantovanou dostupnost 99,9%. A všem prémium zákazníkům bude během několika dnů navýšen bezplatně provoz za prémium služby o 1 MĚSÍC.
Zákazníkům systému webareal.sk bude dle obchodních podmínek (přestože šlo o DDoS útok, kdy nejsme zcela schopni zabezpečit bezproblémový provoz) navýšen bezplatný provoz jejich internetových obchodů o dobu rovnající se DESETINÁSOBKU doby nedostupnosti eshopů při výpadku. Celková doba výpadku byla 10 hodin 12 minut, tedy předplacený provoz systému webareal.sk bude navýšen o 5 dnů zdarma.
Přijali jsme celou řadu bezpečnostních opatření, i když musíme upozornit, že proti DDoS útokům neexistuje 100% ochrana nikdy.
Omlouváme se za tyto problémy, ale můžeme vás ubezpečit, že neponecháváme nic náhodě a investujeme velké částky do zabezpečení serverů a vašich dat. Důkazem toho může být například loňský bezproblémový provoz během kritického vánočního období.
Nicméně ještě plánujeme vylepšit ochranu serverů o poznatky, které jsme získali během tohoto útoku a věříme, že nyní již bude provoz serverů opět běžet na dlouhou dobu bez problémů.
Může vás zajímat

Připravujeme novou šablonu Palladium
bohemiasoft - Čvc 15, 2025Šablony nové generace Titanium, Uranium a Platinum u vás sklízejí velký úspěch. Proto bychom vám rádi oznámili, že pracujeme na…

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…
Přidat komentář