Prodejní tlačítko. Vyzkoušejte ho již dnes.
Co je to prodejní tlačítko?
Na eshop si jednoduše vložíte produkty a vygenerujete kód, který pak vložíte na jakékoli stránky. Stačí, pokud budete mít ke stránkám přístup, kdy se dostanete do HTML kódu. Na stránce se pak zobrazí vygenerované produkty – obrázky, názvy produktů, popisky a další důležité informace. Na dané stránce pak může návštěvník stránky vložit produkty do košíku (to vše se děje stále na původní stránce, kam jsme vložili kód). Následně návštěvník může kliknout na políčko Zaplatit v košíku a tím se dostane rovnou do košíku na připraveném eshopu, který je již produkty naplněný. Stačí jen dokončit objednávkový proces vyplněním údajů.
Ukázka, jak produkty budou vypadat na jakékoli stránce, kam produkty vložíme:
Jak prodejní tlačítko získat?
Jsou dvě základní cesty.
První je, že již máte na webareal.cz svůj eshop a máte aktivován tarif PROFI, tím máte výhodu a prodejní tlačítko již ve své administraci aktivované máte.
V sekci produkty můžete označit jakýkoliv produkt a přes ozubené tlačítko vygenerovat HTML kod. Podrobný návod naleznete v tomto článku níže.
Druhou možností je, že eshop nemáte nebo máte eshop v jiném systému než Webareal.
Ale to také není žádný problém. Můžete si tlačítko vyzkoušet a objednat na shopareal.cz ve dvou verzích:
– samostatně prodejní tlačítko za 190 Kč / měsíc
– nebo prodejní tlačítko + eshop za 415 Kč / měsíc
Na stránce shopareal.cz/demo můžete také vyzkoušet demo eshopu a prodejního tlačítka.
Výhody prodejního tlačítka:
– nabízejte produkty na jakékoli stránce,
– produkty můžete umístit na libovolný počet stránek,
– vygenerujte si kód pro jakékoli množství produktů,
– produkty se vkládají do košíku přímo na dané stránce,
– produkty se uchovávají v košíku i při opětovné návštěvě stránky,
– dokončení nákupního procesu pokračuje již v profesionálním eshopu,
– nemusíte rušit svůj stávající eshop,
– efektivnější než obyčejná reklama,
– jednoduchá obsluha, zvládne to každý,
– možnost objednání plnohodnotného eshopu.
Jak prodejní tlačítko v eshopu zprovoznit?
Půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Produkty > možnost Produkty.
Pokud ještě nemáme eshop produkty naplněný, tak vpravo stačí kliknout na Přidat nový produkt.
Vyplníme potřebné údaje o produktu – název, cenu apod.
Až budeme mít eshop produkty naplněný, tak stačí produkty, které chceme vygenerovat jako nákupní tlačítko, zaškrtnout. Následně klikneme na ikonu ozubených koleček vpravo nahoře.
Ve vyskakovacím okénku zvolíme možnost Vygenerovat nákupní tlačítko.
Zobrazí se nám kód. Stačí kliknout na políčko Kopírovat a kód se nám zkopíruje. Nyní můžeme okno zavřít a jít na jakoukoli stránku a vložit kód do HTML dané stránky.
Je to jednoduché a zvládne to naprosto každý. Prodávejte i na místech, o kterých jste dříve jen snili.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
Dobrý deň,
vyskúšal som vložiť kód a len mi na stránku vypísalo časť HTML textu, ale nezobrazuje nič z eshopu, je to na stránke: http://eneftech.sk/products/uvc-antibakterialny-vysavac-raycop , už skoro na konci stránky.
Vložil som to v režime HTML editor.
Dobrý den,
koukneme se na to a dáme vám vědět. Děkuji za zprávu.
Dobrý den,
rád bych si to otestoval, bohužel po umístění na web se mi zobrazuje box bez obrázku a místo ceny Kč jakási měna KÄŤ ….. Poradíte co s tím, nebo budeme kupovat zajíce v pytli?
Předem děkuji za objasnění
Novotný
Dobrý den,
můžete nám prosím poslat stránku, kde máte kód vložený? Podívali bychom se na to.
Děkuji
Dobrý den, je to http://www.blana.cz
Diakritika – to je z důvodu, že na stránce nemáte uvedenu žádnou znakovou sadu, pokud do hlavičky webu v html doplníte například:
, mělo by problém vyřešit. Pokud byste v aktuálním nastavení stránky psal i běžný text, s českou diakritikou, způsobovalo by to stejné problémy.
Obrázky – na to se musíme ještě podívat, tam bude chybka. Předáno programátorům k vyladění. Pokud byste potřeboval rychle vyladit, stačí vložit k produktům klasicky 2 obrázky (malý a velký), ale to není systémová oprava.
Děkujeme za upozornění, obrázky opravíme.
Dobrý deň.
neviem, či som tomu dobre porozumela, ale tie svoje produkty s tým nákupným tlačitkom môžem dať na aké stránky? Čo je myslené tým kdekoľvek..?
Dobrý den,
na téměř kterékoliv VAŠE stránky. To znamená, pokud máte libovolné web stránky, u kterých můžete spravovat jejich obsah, jednoduše vložíte vygenerovaný kód do těchto stránek a v tomto místě se zobrazí produkty s možností objednání. Jednoduše tak můžete prodávat své produkty z několika webů najednou.
Ano rozumiem, len aby v buducnosti neboli spoplatnene ako tato. Najprv je to zdarma a potom sa to spoplatni 🙁
To můžete být v klidu, nic takového neplánujeme.
A těch 190 Kč od února není zpoplatnění?
Dobrý den,
ano, jistě že je. Ale jde o zcela novou službu zcela nezávislou na Webarealu. A je jen na vás, zda ji budete využívat, zda pro ní máte uplatnění nebo ne.
Myslím že je to skvělé! Dobrá práce.
Jen jednu věc potřebuji dojasnit. To tlačítko bude na nějakých stránkách mimo „mateřský“ e-shop, typicky to bude nějaký mikrosite nebo affil, a bude tam (snad kromě té finální fáze) probíhat podstatná část procesu nákupu. Bude prosím třeba na těch stránkách, kde bude umístěno ono tlačítko (a u něj samozřejmě také nabídka zboží), mít veškerý ze zákona povinný obsah, jako na mateřském e-shopu? Mám na mysli nejen identifikaci obchodníka, obchodní podmínky a pod., ale také třeba informační povinnost dle zákona o EET, § 25, odst. 1 a pro každé nové umístění tlačítka plnit také předběžnou oznamovací povinnost dle § 17, odst. 1, zákona o EET?
Víte co myslím: „(1) Poplatník je povinen prostřednictvím společného technického zařízení správce daně před získáním certifikátu pro evidenci tržeb oznámit údaje o provozovnách, …. Údaji o provozovnách se rozumí také údaje o internetových stránkách, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.“
Nechci zde šířit své názory na autora EET, na blog nepatří vulgarizmy. Opravdu mne zajímá jen ta cesta k cíli, to znamená, jak to legálně nasadit. Protože tohle nasadím! Moc se mi to líbí!
Dobrý den, Dalibore,
děkujeme. Obchodní podmínky, identifikaci obchodníka i informace v košíku o EET, byste měl mít zobrazen v následném mateřském eshopu. Kde bude objednávka vložena do košíku a kde bude objednávka dokončena. Na stránkách, kde vygenerovaný eshop zobrazuje produkty, je toto spíše na úrovni bannerů – vlastní zákonné povinnosti budou uvedeny v mateřském eshopu. Dle našeho názoru je to plně dostačující. Můžete samozřejmě i na blogu tyto zákonné údaje uvést, třeba přímo do textu blogu. Ale dle našich daňových poradců, je to takto v pořádku.
EET oznámení, které má být dle metodiky ministerstva financí uvedeno v košíku, bude před spuštěním 2. vlny EET připraveno. Budete si ho moci aktivovat pouhým kliknutím.
Hm… pomalicky tu zaciname za vsetko platit 🙁 smutne… Keby to bola premium sluzba na rok tak ano, ale mesacne???
Dobrý den, Julo,
toto je zcela nová služba, její vývoj nám trval několik měsíců a celkem způsobuje větší zátěž na našich serverech. Proto jsme u této služby, která jen rozšiřuje funkčnost vyjímečně přistoupili k jejímu zpoplatnění.
Určitě víte, že všechny ostatní nové funkce a vylepšení přidáváme tak jako doposud zcela zdarma. Podívejte se na různé konkurenční systémy – tam si připlácíte a dokupujete každou malou funkci, které máte u nás všechny zdarma.
Dovolím si jen namátkou připomenout poslední nové přidané bezplatné funkce – blog, nová admnistrace, slevový systém, SSL, připravujeme slevový management, pokladní systém…