Šablona s pevnou šířkou, s horizontální produktovým menu, full width obrázkový slider, využívá celou plochu monitoru, speciálně zvoleným fontem a “zubatými” boxy, vhodná pro eshopy s velkým počtem produktů, ale ne s příliš velkým počtem kategorií.
[su_button url=“https://www.webareal.cz/oxygen/“ target=“blank“ style=“soft“ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Šablona OXYGEN[/su_button]
Hlavní vlastnosti šablony:
Horizontální menu
Produktové kategorie jsou umístěny horizontálně v hlavičce eshopu.
Fixní menu
Pevně ukotvené horizontální produktové menu umožňuje rychlou orientaci na stránce.
Obrázkový širokoúhlý slider
Na úvodní straně je možnost vložit obrázkový slider s možností nastavení různých efektů změny zobrazení jednotlivých slidů.
Patička
Patička eshopu zobrazuje kontaktní údaje a strukturu produktového i článkového menu.
Pevná šířka
Šířka eshopu je nastavena na pevnou šířku, ale je samozřejmě plně responzivní.
Informační boxy
Informační boxy se zobrazením Nejprodávanějších produktů, Novinek, Ankety… jsou zobrazeny vodorovně nad patičkou eshopu.
Překlápěcí boxy
U každého produktu lze nahrát obrázek rub/líc zobrazovaného produktu. Po najetí myši je u obrázku produktu s efektem “překlopení” zobrazen druhý obrázek.
Ukázka funkčnosti fixního horizontálního produktového menu spolu s efektem překlápění produktových obrázků při najetí myši a zobrazení tak například rub/líc produktu:
Fixní menu je nastaveno u šablony Oxygen automaticky a není potřeba nic jakkoliv nastavovat.
Jakým způsobem nahrát a zprovoznit „překlápění“ obrázků produktů v produktovém boxu?
Oba obrázky – rub i líc – nahrajete v administraci v editaci produktů. Pokud máte zvolenou šablonu Oxygen, přibylo v administraci v editaci každého produktu, políčko „Měnitelný obrázek“ do kterého nahrajete „rub“ obrázku pro překlopení :
Samozřejmě je jen na vás, zda tuto funkci využijete u všech produktů, u žádného nebo případně použijete jen u některého produktu.
Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…