Připřavili jsme pro vás úpravy remarketingu a personalizace. V tomto článku si ukážeme, co si můžeme nyní nastavit.
Personalizace > zapnout v sekci souvisejicích produktů (detail produktu)
Nyní můžete využít personalizaci pro zobrazování zboží v sekci souvisejících produktů – tato sekce se nachází v detailu produktu. Každý produkt může mít individuální související produkty, ty se dají nastavit v editaci produktu a následně v dolní části stránky najdete sekci “Související produkty”. Personalizace k tomtuto zboží zobrazí personalizované produkty. Pokud výrobek nemá nastaven žádné související zboží, zobrazí se pouze personalizované produkty.
Personalizace > automatické přiřazování štítku NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Užitečná funkce, která automaticky přiřazuje štítek “nejprodávanější” produktům, které jsou dle google analytics nejprodávanější (za zvolené časové období). Můžete si nastavit vlastní počet produktů, kterým se bude štítek přiřazovat. K aktualizaci štítků dochází každý den ráno.
Personalizace > automatické generování do rotátoru
Na hlavní sránce, v kategoriích a podkategoriích si nyní můžete zapnout personalizovaný rotátor. Na stránkách to ovšem nevytvoří nový box s rotátorem, ale produkty se implementují do již existujícího rotátoru. Pokud tedy nemáte rotátor např. na hlavní stránce aktivní, musíte jej aktivovat; rotátor musí být zároveň produktového typu.
Remarketing > Naposledy zobrazené produkty
Aktivuje nový box, ve kterém se zobrazí poslední prohlížené produkty. Můžete si jej umístit na hlavní stránku nebo do detailu produktu (zobrazuje se pod detailem výrobku).
Byla vylepšena rychlost vykreslování stránek v podkategoriích při zapnuté personalizaci a remarketingu.
Může vás zajímat

Připravujeme novou šablonu Palladium
bohemiasoft - Čvc 15, 2025Šablony nové generace Titanium, Uranium a Platinum u vás sklízejí velký úspěch. Proto bychom vám rádi oznámili, že pracujeme na…

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…
Přidat komentář