Připřavili jsme pro vás úpravy remarketingu a personalizace. V tomto článku si ukážeme, co si můžeme nyní nastavit.
Personalizace > zapnout v sekci souvisejicích produktů (detail produktu)
Nyní můžete využít personalizaci pro zobrazování zboží v sekci souvisejících produktů – tato sekce se nachází v detailu produktu. Každý produkt může mít individuální související produkty, ty se dají nastavit v editaci produktu a následně v dolní části stránky najdete sekci “Související produkty”. Personalizace k tomtuto zboží zobrazí personalizované produkty. Pokud výrobek nemá nastaven žádné související zboží, zobrazí se pouze personalizované produkty.
Personalizace > automatické přiřazování štítku NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Užitečná funkce, která automaticky přiřazuje štítek “nejprodávanější” produktům, které jsou dle google analytics nejprodávanější (za zvolené časové období). Můžete si nastavit vlastní počet produktů, kterým se bude štítek přiřazovat. K aktualizaci štítků dochází každý den ráno.
Personalizace > automatické generování do rotátoru
Na hlavní sránce, v kategoriích a podkategoriích si nyní můžete zapnout personalizovaný rotátor. Na stránkách to ovšem nevytvoří nový box s rotátorem, ale produkty se implementují do již existujícího rotátoru. Pokud tedy nemáte rotátor např. na hlavní stránce aktivní, musíte jej aktivovat; rotátor musí být zároveň produktového typu.
Remarketing > Naposledy zobrazené produkty
Aktivuje nový box, ve kterém se zobrazí poslední prohlížené produkty. Můžete si jej umístit na hlavní stránku nebo do detailu produktu (zobrazuje se pod detailem výrobku).
Byla vylepšena rychlost vykreslování stránek v podkategoriích při zapnuté personalizaci a remarketingu.
Může vás zajímat
![Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka](https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2024/07/hero-img-influencer-marketing-520x293.jpg)
Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
bohemiasoft - Čvc 25, 2024Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…
![Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám](https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2024/07/Srovname-7-520x279.png)
Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám
bohemiasoft - Čvc 22, 2024Jak vám může Srovnáme.cz pomoci k novým objednávkám a co vlastně tento cenový srovnávač umí pro spolupracující eshopaře udělat? Na…
![S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu](https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2024/06/cg-520x390.png)
S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
bohemiasoft - Čvn 19, 2024Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…
Přidat komentář