Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze?
V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt. Zákazníci se čím dál častěji rozhodují na základě recenzí ostatních uživatelů, a to nejen při nákupu drahého zboží, ale i běžného spotřebního sortimentu.
Až 95 % zákazníků čte recenze před nákupem a pro většinu z nich jsou důležitější než samotný popis produktu. Důvěra, kterou recenze budují, přímo ovlivňuje vaše tržby i pověst značky.*
*Podle průzkumu Spiegel Research Center (Northwestern University) z roku 2023 si 95 % zákazníků přečte recenze před nákupem online.
Kde recenze nejvíce pomáhají?
Zákaznické hodnocení není jen „nice to have“, může výrazně ovlivnit vaše výsledky v několika klíčových oblastech:
- Google reklamy: Recenze se zobrazují jako „zlaté hvězdičky“ a zvyšují míru prokliku (CTR) až o 15 %, zároveň snižují náklady na proklik (CPC) o 5–15 %.
- Organické vyhledávání: Díky SEO rich snippets se zvyšuje viditelnost i důvěryhodnost výsledků a návštěvnost může vzrůst až o 20 %.
- Google Moje Firma a Mapy: Pozitivní recenze zvyšují šanci, že si vás zákazník vybere právě z mapy.
- Webové stránky: Umístěním widgetů na hlavní stránku, nebo produktové karty zvyšujete konverze a důvěru během nákupního procesu.
Nečekejte na lepší dobu, začněte budovat důvěru už dnes!
Budování důvěry není jednorázová aktivita, ale dlouhodobý proces. E-shopy, které se tomu aktivně věnují, mají náskok a zákazníci se k nim nejen vracejí, ale i je doporučují dál.
Spolehliverecenze.cz je nezávislá platforma, která Vám pomůže budovat důvěru se zákazníky díky ověřeným a autentickým recenzím. Jako certifikovaný partner Google, navíc zajišťují zobrazení zlatých hvězdiček u vašich reklam, což výrazně zvyšuje jejich atraktivitu a tím i návštěvnost z Google Ads.
Jak Spolehliverecenze.cz pomáhají e-shopům růst?
Služba je navržena tak, aby maximalizovala počet pozitivních hodnocení a zároveň vám šetřila čas i peníze.
Co nabízí:
- 2x-3x více recenzí než běžné metody díky automatizovaným výzvám pomocí vyskakovacího (pop-up) okna, QR kódu, emailu a SMS.
- Plná integrace s Google Ads a organickými výsledky vyhledávání.
- Widgety a certifikáty, které zvýrazní hodnocení přímo na vašem e-shopu.
- Sběr a překlad recenzí ve 26 jazycích.
Konkrétní příklady a case-studies najdete ZDE
Hledáme 3 e-shopy na spolupráci!
Ve Spolehliverecenze.cz chtějí vytvořit další úspěšnou případovou studii a právě teď hledají 3 ambiciózní e-shopy, které:
- mají minimálně 1 000 objednávek měsíčně,
- mají aktivní Google Ads kampaně,
- a jsou připraveny zkusit něco nového.
Nabízí vám 3 měsíce služby Spolehliverecenze.cz zcela zdarma výměnou za spolupráci při tvorbě případové studie.
Máte o spolupráci zájem?
Kontaktujte je přímo na email: t.glogar@spolehliverecenze.cz
zavolejte na: +420 733 366 239,
nebo si rovnou domluvte schůzku: https://meetings.hubspot.com/tomas-glogar
Ozvěte se jim ještě dnes. Místa jsou jen 3!
Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…

Zákon o přístupnosti eshopů – jsme připraveni
bohemiasoft - Čvn 26, 2025Jak jsme vás již informovali, pracovali jsme na splnění nové zákonné povinnosti pro větší eshopy - "Zákon o přístupnosti eshopů".…