Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na Třetinu jsou u zákazníků stále oblíbenější, mají prokazatelně pozitivní vliv na průměrnou výši objednávky (nárůst až o 30 %) i četnost nákupů (až o 20 %) a způsobují odliv drahých dobírek (až o 9 %). Skip Pay se rozhodl nabídnout je i za hranicemi – a nejdřív zamířil na Slovensko.
Odložená platba a Třetina: Jednoduché, bez úroků, bezpečné
Odložená platba nahrazuje drahou dobírku a dává zákazníkům jistotu při nakupování – zboží si nejdřív vyzkoušejí a zaplatí až do 30 dnů. E-shop ale na peníze nečeká, Skip Pay mu je pošle do 2 dnů.
Třetina je ideální pro větší nákupy do 100 000 Kč. Zákazník zaplatí první třetinu hned, další dvě po 30 a 60 dnech – bez poplatků a úroků. V Česku loni objem plateb Třetinou vzrostl o 407 %, proto se Skip Pay rozhodl nabídnout ji i na Slovensku. Pravidla jsou obdobná – nákup v maximální hodnotě 4000 EUR jde rozložit na třetiny se stejnými termíny plateb jako v ČR.
Slovensko: Nový trh, nové možnosti
Na Slovensku je asi 13 900 e-shopů a tradiční platba v hotovosti je tam pořád velmi populární. I online platební metody ale postupně získávají své místo v nákupních plánech zákazníků a Skip Pay chce být u toho. Třetinu už teď využívají zákazníci na e-shopech jako Invia, Travelking, Benlemi, Olivie nebo DroneRepublic. Brzy bude dostupná i na platebních branách GoPay a Comgate.
Česká a slovenská e-commerce jsou v lecčems spojené nádoby – srovnatelná cenová hladina, podobně konzervativní přístup k financím a samozřejmě potřeba konkurovat nadnárodním gigantům. Řada našich partnerů je aktivní i na Slovensku a my jim proto chtěli dát příležitost nabídnout zákazníkům stejné služby a oslovit je i jinak než jen cenou.
Richard Kotrlík, CEO Skip Pay
Skip Pay na platebních bránách i v košíku
České e-shopy mohou už teď platební metody Skip Pay snadno integrovat přímo do košíků nebo na platební brány, jako jsou Trust Pay, GoPay nebo Comgate. Zprovoznění služby je snadné a rychlé.
Chcete, aby vaši zákazníci častěji sáhli po dražším zboží a dali vám přednost před konkurencí? Ukažte jim na první dobrou, že si mohou platbu nákupu rozložit, nebo rovnou odložit. Skip Pay připravil jednoduché widgety (předchystané kódy, stačí jen vložit na web), díky kterým zákazníci hned uvidí všechny možnosti a snadno si vyberou tu, která jim umožní nákup hned dokončit.
Buďte vidět a oslovte více nových zákazníků
Zákazníci sami vyhledávají e-shopy, kde se dá platit se Skip Pay – až 50 % nových zákazníků přijde díky možnosti BNPL (Buy Now, Pay Later) platby. V Česku je najdete třeba na e-shopech DATART, Slevomat, Vivantis, Mountfield nebo Astratex. Všechny partnerské obchody jsou uvedené na stránce skippay.cz/kde-nakupovat a rozdělené podle nabízených služeb, takže každý zákazník vždycky snadno najde přesně to, co potřebuje.
Skip Pay vám může pomoci zvýšit obrat i cílenou propagací, jako jsou prémiové reklamní placementy na webu i v Zákaznické zóně, segmentované e-maily zaměřené přesně na tu správnou cílovku nebo promo na sociálních sítích. Nabídku propagace si můžete stáhnout v PDF.
Se Skip Pay máme skvělou zkušenost! Byl to jeden z prvních externích partnerů, kteří nás v začátcích oslovili ke spolupráci, což pro nás byl tenkrát velký úspěch. Díky affiliate marketingu jsme jen loni vygenerovali stovky tisíc a odložené platby vnímáme jako skvělou službu pro zákazníky – sám je často využívám.
Lukáš Sluka, majitel e-shopu olivie.cz a olivie.sk
zkráceno, celý podcast zde
Ušetřete i za reklamu na Googlu
Zapojte se do Skip Pay CSS programu a inzerujte v Google Ads až o 20 % levněji! Sleva se týká Google nákupů nebo PerformanceMax kampaní (produktové reklamy) a nejsou v tom žádné háčky – stačí jen propojit vaše Merchant Centrum se Skip Pay. Dál budete inzerovat, jak jste zvyklí, jen vás to bude stát méně. Do konce května má navíc Skip Pay na CSS program akci, vyzkoušet ho můžete už za 599 Kč měsíčně.
Integrace je jednoduchá a rychlá
Ať už podnikáte v Česku, nebo na Slovensku, nabídnout zákazníkům Skip Pay služby je snadné – ve většině případů integrace netrvá ani pár hodin. Stejně jednoduché je i vaše zapojení do CSS programu. Chcete to vyzkoušet? Napište na sales@skippay.cz, specialisté ze Skip Pay vám pomůžou vše správně nastavit. A pokud vás zajímá něco dalšího, na stejném e-mailu vám rádi zodpoví všechny otázky.
Může vás zajímat

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu
bohemiasoft - Dub 10, 2025Do našich e-shopových řešení přidáváme novou praktickou funkci – Rezervace produktu. Tato funkce přináší nový způsob, jak zlepšit zákaznický zážitek…