Automatické párování plateb z účtu

Také po večerech studujete výpis z účtu a hledáte, která platba patří k jaké objednávce? Máme pro vás jednodušší řešení. Nyní uděláme tuto práci za vás. Stačí si v administraci aktivovat novou funkci párování plateb.

Kde tuto funkci najít a jak přesně ji nastavit?

Funkci aktivujete v sekci E-shop – Objednávky – Nastavení – „Automatické párování plateb“.

Aktivujte pole „Aktivovat párování plateb“ a uložte změny.

Nyní se vygeneruje e-mailová adresa, kterou je potřeba zkopírovat a vložit do vašeho internetového bankovnictví jako příjemce o pohybech na vašem účtu. Pokud si s vložením nevíte rady, prosím, kontaktujte přímo vaší banku.

Příklad vložení do FIO banky:

Příklad vložení do Air Bank:

Příklad vložení do UniCredit Bank:

Máte-li e-mail vložený, platby se začnou automaticky párovat. Pokud na váš účet dorazí platba, získáme tuto informaci a zkontrolujeme zda variabilní symbol + částka souhlasí s některou z objednávek na vašem e-shopu. Pokud ano, zobrazí se u objednávky zelený balónek zaplaceno, stejně jako znáte například u plateb od GoPay. Pokud by seděl pouze variabilní symbol, ale částka by byla rozdílná, zobrazila by se ikona modrého balónku. Po najetí kurzorem na tuto ikonu se zobrazí rozdíl v platbách. Kontrola a párování plateb probíhá každých 5 minut.

Jaké banky jsou podporovány?

Prozatím podporujeme pouze tyto banky. Pokud zde není vaše banka uvedena, kontaktujte nás. Rádi implementaci rozšíříme, pokud nám s implementací pomůžete. Kontaktovat nás můžete na e-mailu podpora@bohemiasoft.com.

CZ:
– Air bank
– ČSOB
– Fio banka
– Komerční banka
– Moneta
– Raiffeisenbank
– Sberbank
– UniCredit Bank

SK:
– Prima banka

Tato funkce je nyní zdarma dostupná každému eshopu, ale v budoucnu bude součástí samostatného tarifu.

 

Rozdílné názvy pro porovnávače zboží? Teď už ano!

Už se vám stalo, že vás porovnávač zboží (Heuréka.cz, Zboží.cz, atd) upozornil na špatný název produktu a pokud jej nezměníte, nebude produkt zařazen do vyhledávání? Následně jste tedy název upravili a v tu chvíli byl problém s jiným porovnávačem?

Rozhodli jsme se s tímto problémem skoncovat. Nyní si můžete nastavit název produktu pro každý porovnávač zboží zvlášť. Samozřejmě stále platí, že pokud nemáte vyplněné pokročilé nastavení, ani nově názvy pro jednotlivé feedy, generuje se do feedu hlavní název produktu.

Kde novou funkci najdete?

Název pro jednotlivé porovnávače najdete přímo v úpravě produktu tedy v sekci E-shop – Produkty – Produkty a stisknutí ikony tužky.

Dále přejděte do záložky exportní feedy.

Zde již naleznete políčka, kde si můžete pro každý porovnávač nastavit jiný název produktu.

Upozornění: 
Pokud políčka nevyplníte, do feedu se bude generovat název produktu z pokročilého nastavení. Není-li v pokročilém nastavení název vyplněn, zobrazuje se ve feedu hlavní název produktu.

Jak zdokonalit vaše předvánoční PPC kampaně

Vánoce jsou neuvěřitelně rušným obdobím pro všechny a zejména pro ty, kteří se zabývají marketingem. Lidé nakupují mnohem více než během roku, což činí z Vánoc a předvánočního období hlavní sezónu pro většinu obchodníků. Roste však také konkurence v PPC a s ní i ceny za proklik, jelikož každý se v tomto období snaží ukousnout si co největší kousek koláče. Abyste z vánočních PPC kampaní získali co nejvíc, je třeba k nim přistupovat s rozmyslem a soustředit se na správnou strategii.

Níže najdete několik tipů, na co byste v předvánočních PPC kampaních rozhodně neměli zapomenout.

Přizpůsobte text reklamy a klíčová slova vánočnímu období

Vánoční sezóna je jiná než ostatní období roku, a tomu byste měli přizpůsobit i vaše PPC kampaně. Zdá se to sice jako samozřejmost, ale mnoho obchodníků tuto jednoduchou skutečnost zanedbává. Váš reklamní inzerát ale dosáhne mnohem vyššího CTR, pokud se přesně trefíte do vkusu a záměru lidí, kteří shánějí dárky pro své nejbližší.

Při úpravě textu vašeho PPC inzerátu a klíčových slov se zaměřte na analýzu klíčových slov z minulých Vánoc. Prozkoumejte přehledy vyhledávacích dotazů za minulé předvánoční období a zjistěte, co lidé skutečně hledají. Pravděpodobně zjistíte, že v předvánočním období vaši zákazníci více vyhledávají slova jako „doručení do vánoc“, „dárkové balení“, „vánoční sleva“ a mnohé další. Tyto fráze vám pomohou upravit texty vašich reklam a zařadit do PPC kampaní nová klíčová slova, která v období předvánočního shonu umožní vašim reklamám vystoupit z průměru a zaujmout více potenciálních zákazníků. Je dobré také v potenciálních zákaznících vzbudit pocit naléhavosti, například stylem „dnes naposled garantujeme doručení do Štědrého dne“ a podobně.

Propagujte své nejlepší produkty pomocí rozšíření reklamy o propagaci

Není to tak dávno, co Google představil nové rozšíření reklamy, které je dokonale přizpůsobeno pro propagaci během různých svátků v průběhu roku. Můžete si vybrat, na který svátek cílíte, a umístit zde své nejlepší nabídky, které chcete přidat ke své PPC reklamě.

Rozšíření o propagaci se zobrazuje dole pod vaší reklamou, je snadno čitelné a upoutává pozornost potenciálních zákazníků. Využití této funkce vám umožní připoutat pozornost návštěvníků a získat kliknutí i v případě že vaše reklama nebude na prvním místě. Prozkoumejte reklamy vašich konkurentů a použijte takové rozšíření o propagaci, abyste byli lepší než oni a vaše inzeráty byly přitažlivější.

Nedovolte, aby nízký rozpočet ovlivnil výkon PPC kampaně

Utratit celý rozpočet je jednou z největších chyb, které se můžete dopustit. Zkontrolujte v statistikách výkon vašich kampaní v minulém vánočním období a zjistěte, kolik peněz budete muset do reklamního rozpočtu nalít, abyste nezůstali během největší nákupní horečky na suchu. Lidé před vánoci nakupují jako smyslů zbavení a konverzní poměry rostou, s tím jak se lidé často snaží nakupovat dárky na poslední chvíli.

Podle statistik dochází v předvánočním období k nárůstu ceny za proklik až o 140% díky vyšší konkurenci, takže sice budete muset do reklam investovat mnohem více peněz, ale díky vyšším konverzním poměrům se vám to s největší pravděpodobností vyplatí. Neustále sledujte výkon PPC kampaní v tomto hektickém období, abyste mohli včas reagovat na zvyšování ceny za proklik.

Využijte naplno potenciál mobilní návštěvnosti

Počet návštěv z mobilních telefonů neustále roste. Pro mnoho uživatelů jsou již dnes chytré telefony základní platformou, pomocí které přistupují k internetu. Zároveň s tím se zvyšuje i konverzní poměr mobilních návštěvníků. V dnešní době je proto velice důležité zajistit, aby se váš web správně zobrazoval na displejích mobilních telefonů a rychle se načítal. Lidé jsou netrpěliví a s blížícími se vánoci jejich netrpělivost ještě roste. Každá sekunda navíc, po kterou trvá načítání stránky, se zvyšuje míra okamžitého opuštění stránky až o 20%. Pokud se vaše vstupní stránka pomalu načítá, většina lidí nevydrží čekat a odchází. Vy tak přicházíte o potenciálního zákazníka, za kterého jste ale už zaplatili PPC systému. Rychlost načítání tak může naprosto zásadně ovlivnit návratnost vaší PPC kampaně.

Začněte se připravovat včas

Na nadcházející vánoční sezonu se začněte připravovat zavčasu. Přestože největší nápor můžete očekávat posledních pár dní před Vánoci, lidé začínají více nakupovat už od začátku listopadu. Analyzujte statistiky z předchozích vánoc a upravte vaše reklamy a ceny za proklik podle toho, co lidé loni nejvíce hledali. Ujistěte se, že vaše PPC kampaně mají dostatečně vysoké rozpočty, abyste dokázali ustát zvýšené množství návštěvníků a vyšší ceny za proklik. Nezapomeňte také na optimalizaci vstupních stránek pro mobilní telefony, jelikož mobilní návštěvnost hraje v PPC kampaních stále větší roli.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítí, správu zbožových vyhledávačůobsahový marketing.

Dropareal – aktualizační script a další novinky

Dropshipping je jedna z nejjednodušších forem podnikání na internetu. U nás můžete dropshipping využít na systémech Dropareal.cz a Dropareal.sk. Nabízíme napojení na různé velkoobchodníky. Vyberete si z hraček, elektra, ložního povlečení až po sexuální pomůcky. Sortiment je velice pestrý.

Dnešním dnem spouštíme nové aktualizační scripty, které podnikání na našem řešení ještě více zjednoduší. Nová forma aktualizací a úprav prozatím platí pro velkoobchody napojené přes službu Dropshipping.cz. Tyto funkce budeme dále rozšiřovat i pro ostatní velkoobchody, které máme napojené


Co nově v administraci najdete? 

– V administraci najdete sekci Parametry (E-shop – Parametry). Zde si můžete nastavit filtraci produktů dle parametrů, export parametrů do porovnávačů a další.

– V sekci E-shop – Poštovné – Způsob dopravy můžete skrýt dopravy, které nechcete zákazníkům nabízet.

– V sekci E-shop – Poštovné – Způsob platby můžete skrýt platby, které nechcete zákazníkům nabízet.

– V sekci E-shop – Poštovné – Způsob platby můžete upravovat ceny.

– Pokud využíváte velkoobchod od společnosti Dropshipping.cz, můžete si nyní v jejich administraci nastavit jaké produkty chcete do e-shopu přenášet a jaké ne. Nové aktualizační skripty nyní již budou vaší filtraci produktů v administraci Dropshipping.cz respektovat.


Aktivace aktualizačního scriptu

V sekci Nastavení – Dropshiping naleznete možnost aktivovat novou verzi aktualizačního scriptu.

Pokud nový script aktivujete, nelze se již na původní verzi vrátit. Pokud jste se tedy pro novinku rozhodli, potvrďte upozornění.

U dodavatelů Tapety na zeď, Bumerangy do kanceláře, parku a Kvalitní fitness oblečení může dojít ke změně některých URL či změně zobrazení variant. Proto doporučujeme zvýšenou opatrnost. Můžete případně kontaktovat naší technickou podporu, která vám s aktivací pomůže.

Heuréka – nové povinné parametry

Heuréka nově vyžaduje povinné parametry pro módu a nábytek. Jaké parametry nyní musíte u této skupiny zboží uvádět?

Móda

U oblečení byl doposud povinný pouze parametr velikost. Nyní je potřeba zadávat i barvu, materiál a značku. Dále Heuréka doporučuje (nejedná se o povinné parametry) zadávat parametry střih, příležitost, vzor, druh a další parametry, které zákazníkovi pomohou vybrat přesně ten druh oblečení po kterém touží.

Parametr je potřeba zadat přímo v detailu produktu v sekci E-shop – Produkty – Produkty.

Zde si otevřete produkt pomocí ikony tužky a klikněte na záložku parametry. Parametry doplňte a uložte.

Nezapomeňte poté nastavit generování parametrů do feedu a to v sekci E-shop – Parametry – Exportní feedy.

Pokud nechcete některé parametry zobrazovat na e-shop, ale chcete je využít pouze pro účely Heuréky, můžete si parametry skrýt v sekci E-shop – Parametry – Přehled.

Další informace naleznete přímo v nápovědě Heuréky.

Móda: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-sekci-moda-a-obleceni/

Nábytek

V sortimentu nábytek jsou povinné parametry velikost (respektive rozměry jako jsou výška, šířka, hloubka či délka), barva a materiál. Rozměry se ve většině případů uvádí jako samostatný parametr s jednotkou. U výjimek jako postele a matrace, pak uvádíme rozměr jako číslo x číslo.

Jak parametry správně nastavit jsme si ukázali již výše. Postup je zde naprosto stejný.

Další informace naleznete přímo v nápovědě Heuréky.

Nábytek: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-nabytek/

Aktualizace GoPay

GoPay jsme nyní aktualizovali na nejnovější verzi a nahráli i na další jazykové mutace. Nyní GoPay naleznete na CZ, SK, HU, AJ, PL, RO, ES a NJ mutacích. Díky aktualizaci bude potřeba postupně přejít na nový modul. Kontaktujte přímo společnost GoPay, která vám poskytne nové autorizační údaje. Starý modul prozatím necháváme aktivní u zákazníků, kteří GoPay využívají. U nových e-shopů a e-shopů, které GoPay doposud nevyužívají se zobrazuje pouze nová verze platební brány.

Pokud si chcete platební bránu aktivovat nebo pouze přejít na novou verzi, učiníte tak v sekci E-shop – Poštovné – Způsob platby.

Zde najděte modul Gopay.

Vyplňte údaje pro zprovoznění platební brány, které získáte přímo od společnosti GoPay.

Po uložení se již zobrazí možnosti, které platební brána nabízí. Aktivujte si způsoby platby, které budete využívat. Chcete-li například využívat platbu kartou, klikněte na záložku „Platební karty“ a zde zatrhněte platbu kartou. To samé uděláte i s dalšími způsoby platby, které budete chtít od společnosti GoPay využívat.


Nezapomeňte zaktivovat platební bránu a pokud ji chcete mít rovnou v ostrém provozu tak deaktivovat testovací provoz. Důležité je myslet na to, že testovací údaje a ostré údaje jsou rozdílné. Dávejte tedy pozor jaké údaje máte vloženy. Dále je důležité vybrat měnu, kterou bude platební brána využívat. Využívat lze pouze jedna měna.

Nyní můžete platební bránu plně využívat.

 

Upravili jsme modul Zásilkovny

Využíváte Zásilkovnu a zároveň rozvážíte skrze ni i do zahraničí? Mohli jste se v takovém případě setkat s problémem při nastavení ceny dopravy. Nyní si nově můžete nastavit cenu pro každý stát zvlášť. Jak na to?

Pokud chcete skrze Zásilkovnu odesílat zboží i do zahraničí, musíte si země nejprve v Zásilkovně povolit.  Přihlašte se tedy do administrace Zásilkovny a přejděte do sekce Informace o uživateli – Nastavení povolených poboček.

Máte-li vše nastaveno dle vašich potřeb, vraťte se do administrace e-shopu a to konkrétně do sekce E-shop – Poštovné – Způsob dopravy.

Zde dohledejte modul Zásilkovny a klikněte na ikonu ozubených koleček.

Zde si již nově můžete nastavit příplatek za dodání do jiné země.
Pokud tedy po Česku rozesíláte za 50 Kč, do Slovenska bude již doprava stát 120 Kč, do Polska 200 Kč, do Maďarska 250 Kč a do Rumunska 290 Kč.

Jak se bude doprava zobrazovat v košíku? 

Jak vyřešit reklamaci bez zbytečných problémů?

S příchodem vánočního období se zvyšuje nárůst objednávek, ale i nárůst reklamací. Nárůst objednávek potěší každého obchodníka, řešení reklamací však už taková radost není. Jak se s reklamacemi správně vypořádat?

— Článek byl připraven spolu se SupportBox.cz, nástrojem, který vám usnadní, zrychlí a automatizuje komunikaci s vašimi zákazníky v týmu. —

Statistiky říkají, že 12% zboží se e-shopařům vrátí zpět a až 60% zákazníků řeší otázky ohledně reklamace ještě před uskutečněním objednávky. Jak již čísla napovídají, určitě se vyplatí zaměřit na podrobné vysvětlení reklamačního procesu. Zákazník si přečte podmínky reklamace a pak může s klidným svědomím objednávku dokončit.

Co zákazník při reklamaci ocení? 

1) Prodloužená lhůta na vrácení zboží. Dle výzkumů tento benefit snižuje množství vráceného zboží.

2) Informovat zákazníka o postupu v reklamačním procesu. V jakém stavu je reklamace?

3) Při vrácení či reklamaci zboží doprava zdarma. Až 70% zákazníků na e-shopu nenakoupí, jeli doprava při vrácení či reklamaci zboží zpoplatněna.

4) Jednoduchý proces vyřízení reklamace či vrácení zboží. Je-li zákazník s vyřízením reklamace či vrácení zboží spokojen, je vyšší pravděpodobnost, že na e-shopu znovu nakoupí.

Spokojený zákazník = reklama zdarma

Je-li zákazník s nákupem na e-shopu spokojen, určitě si to nenechá pro sebe. Doporučení na základě dobrých zkušeností je skvělou reklamou, která vás skoro nic nestojí. Pokud je zákazník spokojen, doporučí vás dalším potencionálním zákazníkům a je i velká pravděpodobnost, že u vás nakoupí znovu. V nejlepším případě získáte stálého zákazníka.

Co z toho plyne? O zákazníky se starejte nejenom během nákupního procesu, ale i po dokončení objednávky. Má-li zákazník doplňující otázky, odpovězte mu v co nejkratší lhůtě atd. Ukažte zákazníkovi, že vám na něm a jeho spokojenosti s vámi záleží.

V případě reklamace a vratek to platí dvojnásob. Nechovejte se k zákazníkovi odměřeně a vše vyřešte s ledovým klidem a pochopením. Pokud bude zákazník s reklamací spokojen, opět se vracíme k tomu co jsme si řekli již na začátku. Spokojený zákazník se může stát reklamou zdarma a zároveň stálým nakupujícím. Jedná se i o skvělou příležitost pro budování firemního brandu (značky).

Kdo reklamuje/vrací zboží? 

Nezapomeňte, že jiná pravidla platí pro koncové zákazníky a jiná pro firemní zákazníky!

Jedná-li se o vrácení zboží od zákazníka, který nakoupil na IČO, automaticky přichází o možnost vrácení zboží do 14 dní bez udání důvodu. Při reklamaci pak firemní zákazník přichází o dvouletou záruku, nemáte-li v obchodních podmínkách uvedeno jinak.

U spotřebitelů je potřeba myslet na to, že musíte zákazníka dopředu informovat o zákonem vyjmenovaných záležitostech viz  § 1820 občanského zákoníku.

Ať už se však jedná o koncového či firemního zákazníka, vždy je potřeba vydat potvrzení o přijetí reklamace. Co na takovém potvrzení nesmí chybět? Na potvrzení vždy uveďte datum přijetí reklamace a informaci o tom, jakým způsobem si zákazník přeje reklamaci vyřídit.

Základní informace o reklamaci

Přijetím reklamace se začíná počítat 30 denní lhůta, kterou máte pro vyřízení reklamace. Během této doby byste měli reklamaci vyřídit a zákazníka informovat o jakým způsobem byla reklamace vyřízena. Nenechávejte nic na poslední chvíli a reklamaci vyřešte co nejdříve to bude možné.

Pokud nestihnete reklamaci do 30 dní vyřídit, má zákazník právo pro odstoupení od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz. V takovém případě nezáleží, zda byla reklamace nakonec uznána či nikoliv. Hlídejte si tedy termíny, ať na ně zbytečně nedoplatíte.

Co může zákazník při reklamaci požadovat? 

Při reklamaci se vady dělí na podstatné a nepodstatné. Jedná-li se o vadu podstatnou (například zakoupený mobilní telefon s nefunkční dotykovou obrazovkou) má zákazník nárok na:

– nové zboží
– opravu zboží
– slevu z kupní ceny
– vrácení peněz

Nepodstatná vada je definována jako vada, která používání zboží pouze omezuje nebo má estetické vady. V takovém případě má zákazník nárok na:

– opravu zboží
– slevu z kupní ceny

Jakým způsobem si zákazník přeje reklamaci vyřešit je čistě na něm. Pokud si tedy zákazník přeje vrácení peněz, musíte to akceptovat.

Důležité je myslet na pravidlo 3x a dost. Toto pravidlo jak se říká platí v životě, ale v případě reklamací je důležité na něj myslet. Pokud se stejná vada objeví 3x za sebou, získává zákazník automaticky právo na vrácení peněz.

Potřeba je však zmínit i zamítnutí reklamace. Pokud nebude reklama uznána, opět myslete na spokojenost zákazníka. Informujte zákazníka o neuznané reklamaci a zkuste i tuto nepříjemnou situaci obrátit ve váš prospěch. Zákazníka určitě potěší alespoň slevový kupón na další nákup či jiný drobný dárek.

Vše má své hranice

Samozřejmě je důležité si uvědomit zda vrácení zboží či reklamace je opravdu v právu. Nalezneme sortiment, který například vracet nelze. Může se jednat například o potraviny či položky, které nelze prodat dalšímu zákazníkovi z hygienických důvodů. Do této kategorie pak patří například elektrické zubní kartáčky, holící strojky, sluchátka do uší či erotické pomůcky.

Stručně a jasně

– Při nastavení obchodních podmínek, reklamačního řádu a dalších důležitých dokumentů neváhejte věnovat čas a pečlivě je připravte.
– Zjistěte zda reklamaci řeší firemní nebo koncový zákazník.
– Ověřte si, zda zákazník reklamuje zboží v záruční lhůtě.
– Informujte zákazníka o průběhu reklamace.
– Nezapomeňte, že na vyřízení reklamace máte 30 dní.
– Reklamaci se snažte vždy obrátit ve váš prospěch. Neberte reklamaci jako negativní věc.
– Vždy se chovejte k zákazníkovi s úctou.

 

 

Generování QR kódu do faktur

Mobilní bankovnictví využívá čim dál více uživatelů a tak platba faktury pomocí QR kódu by měla být na e-shopu samozřejmostí. Tento trend si uvědomujeme a proto jsme pro vás tuto funkci doprogramovali. Do faktury můžete nyní vložit QR kód pro mobilní platbu.

Jak funkci aktivovat?

1) V sekci E-shop – Nastavení eshopu – Cena/DPH/Měna vyplňte pole „ISO zkratka měny„. V této měně bude zákazník pomocí QR kódu platit.

Seznam kódů měn naleznete zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_m%C4%9Bn

2) V sekci E-shop – Objednávky – Nastavení vyplňte pole „IBAN„.

CZ IBAN si můžete vygenerovat zde: https://www.cnb.cz/cs/platebni-styk/iban/kalkulator-iban-ceska-republika/

SK IBAN si můžete vygenerovat zde: https://www.nbs.sk/sk/platobne-systemy/iban/vypocet-iban-pre-sr

3) V sekci E-shop – Objednávky – Nastavení vyplňte číslo účtu včetně kódu banky.

4) Při vystavování faktury je vždy důležité mít vyplněn datum splatnosti.

Automatické generování faktur:
V sekci E-shop – Objednávky – Nastavení vyplňte do kolonky „Doba splatnosti“ počet dní. Pokud vyplníte například číslo 2, datum splatnosti bude od vystavení faktury dne 9.9.2019 nastaveno na 11.9.2019. Pokud datum splatnosti nebude vyplněn, bude datum splatnosti automaticky vyplněn na aktuální datum.

Ruční generování faktur: 
V sekci E-shop – Objednávky – Objednávky – Ikona tužky (detail objednávky) vyplňte při vystavení faktury kolonku „Datum splatnosti„.

5) V sekci E-shop – Objednávky – Nastavení aktivujte funkci generování QR kódu zatrhnutím checkboxu „Aktivovat QR kódy ve faktuře„.

6) Takto vypadá faktura s vystaveným QR kódem.

Tip: QR kód se do faktury generuje pouze pokud není u objednávky zatrženo objednávka zaplacena nebo zaplacena záloha. Pokud zatrhnete objednávka zaplacena nebo zaplacena záloha, QR kód se na faktuře již nezobrazí.

Možnost deaktivace vlastních přepravců

V sekci E-shop – Poštovné – Způsoby dopravy naleznete možnost vytvoření vlastního druhu dopravy. Vlastní dopravu jste až do teď nemohli deaktivovat. Jedinou možností bylo dopravu úplně odstranit, pokud jste ji chtěli na nějaký čas pozastavit. To znamená následně vytvořit dopravu znovu se všemi limity.

Nyní naleznete přímo v úpravě vlastních doprav tlačítko pro deaktivaci. Pokud tedy například v období Vánoc chcete některou z vlastních doprav deaktivovat a po vánočním shonu ji znovu zpřístupnit, můžete této funkce využít.

Pokud je tlačítko pro deaktivaci modré, je doprava deaktivována. Kliknutím na tlačítko je automaticky akce uložena. Není tedy potřeba změny již ukládat.