Wishlist si rychle našel oblíbení. A protože nasloucháme potřebám našich e-shopařů, přidali jsme do této funkce několik vylepšení, která usnadní zákaznický zážitek i práci v administraci.
Co je nového?
Nový výchozí seznam „Oblíbené“
Zákazník nemusí vytvářet žádný vlastní seznam. Stačí kliknout na srdíčko a produkt se uloží do seznamu „Oblíbené“.
Srdíčka jsou viditelná i pro neregistrované uživatele
Zákazníci uvidí u produktů ikonku Wishlistu i před přihlášením. Pokud na ni kliknou, zobrazí se jim informace, že pro uložení produktů je potřeba se přihlásit nebo zaregistrovat.
Wishlist v detailu zákazníka v administraci
Jako e-shopař nyní přímo v detailu zákazníka vidíte, jaké produkty si uživatel uložil do seznamu přání. Získáte tak lepší přehled o jeho preferencích.
Tato vylepšení vznikla přímo na základě vašich podnětů a věříme, že Wishlist díky nim bude ještě užitečnější součástí vašeho e-shopu.
Může vás zajímat

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025
bohemiasoft - Říj 08, 2025E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme…

Přijďte za námi na Reshoper!
bohemiasoft - Zář 02, 2025Ve čtvrtek 4. září 2025 se koná ecommerce konference a veletrh RESHOPER. Jde o již tradiční veletrh situovaný v Křižíkovo pavilonu…

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu
bohemiasoft - Srp 28, 2025Jistě jste si všimli, že v letošním roce postupuje tempo nových funkcí na Webarealu velmi rychlým tempem. Je to jednak…