Právě jsme nasadili jsme 3 drobnější úpravy :
1. Notifikace o novém dotazu od zákazníka
Nově máte možnost v sekci „Dotazy od zákazníků“ zaškrtnout volbu „Zaslat na přihlašovací e-mail notifikaci o novém dotazu“. Kdy při této volbě vám dorazí do emailu zpráva, kterou vám zákazník odeslal ze své zákaznické sekce.
A takto vypadá notifikační email :
2. Automatické ukládání poznámky v košíku
Pokud zákazník v košíku vyplnil text u políčka „Připojit poznámku“ a následně kliknul například na tlačítko „Procházet“ nebo přešel z košíku zpět mezi produkty, tato poznámka nebyla uložena (uložena byla pouze v případě, že zákazník pokračoval z košíku do formuláře pro dokončení objednávky). Nyní je toto zabezpečeno tak, aby se text v políčku vždy uchoval :
3. Oprava zobrazování obrázků po importu
Vyřešili jsme následující chybu :
„Pokud má někdo v souboru pro XML import zadanou cestu k obrázkům pomocí URL a tato cesta začíná http, tak na e-shopu se obrázky zobrazí u produktů správně, ale v administraci se u produtků obrázky nezobrazí.“
Nyní tedy opraveno – obrázky se zobrazí správně jak na veřejné části v eshopu, tak i v administraci.
Může vás zajímat

SafePower: Bezpečnost a výkon bez kompromisů.
bohemiasoft - Říj 27, 2025Každá e-shopová platforma - včetně Webarealu - z podstaty svého technického řešení je určitým kompromisem co se týká sdíleného serveru,…

Webareal Pay – nejvýhodnější platební brána spuštěna
bohemiasoft - Říj 24, 2025Připravili jsme pro vaše eshopy novou platební bránu, která nabízí bezkonkurenční výhody, je plně integrována do administrace vašich eshopů a…

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.
bohemiasoft - Říj 13, 2025Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Připravte svůj eshop na vánoční provoz! Šablony nové generace TITANIUM, PLATINUM A URANIUM…
 
		













 
                          
Přidat komentář