Právě jsme nasadili jsme 3 drobnější úpravy :
1. Notifikace o novém dotazu od zákazníka
Nově máte možnost v sekci „Dotazy od zákazníků“ zaškrtnout volbu „Zaslat na přihlašovací e-mail notifikaci o novém dotazu“. Kdy při této volbě vám dorazí do emailu zpráva, kterou vám zákazník odeslal ze své zákaznické sekce.
A takto vypadá notifikační email :
2. Automatické ukládání poznámky v košíku
Pokud zákazník v košíku vyplnil text u políčka „Připojit poznámku“ a následně kliknul například na tlačítko „Procházet“ nebo přešel z košíku zpět mezi produkty, tato poznámka nebyla uložena (uložena byla pouze v případě, že zákazník pokračoval z košíku do formuláře pro dokončení objednávky). Nyní je toto zabezpečeno tak, aby se text v políčku vždy uchoval :
3. Oprava zobrazování obrázků po importu
Vyřešili jsme následující chybu :
„Pokud má někdo v souboru pro XML import zadanou cestu k obrázkům pomocí URL a tato cesta začíná http, tak na e-shopu se obrázky zobrazí u produktů správně, ale v administraci se u produtků obrázky nezobrazí.“
Nyní tedy opraveno – obrázky se zobrazí správně jak na veřejné části v eshopu, tak i v administraci.
Může vás zajímat

Nový doplněk: GO-BALÍK
bohemiasoft - Kvě 20, 2025Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
bohemiasoft - Kvě 15, 2025Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…
Přidat komentář