Žijeme v mobilním světě. Dnes má každý po ruce mobilní telefon nebo tablet. Přizpůsobení designu mobilnímu zařízení je velice důležitou součástí jakéhokoli eshopu, ale nejen eshopu. Moderním směrem v přizpůsobení se mobilním zařízením jde i Heureka.
„Našim dlouhodobým cílem je celou Heureku připravit na pohodlné zobrazení na mobilu“
Tým heureka.cz
Vše začalo na podzim roku 2017, kdy Heureka přizpůsobila mobilnímu zařízení uživatelské účty.
Nyní jde Heureka ještě dál a začíná předělávat i další části. Pojďme se podívat na to, jak bude nové zobrazení Heureky vypadat.
Zobrazení recenzí
Heureka si je dobře vědoma toho, že největší vliv na rozhodování zákazníků mají právě recenze a hodnocení. Proto je kladem důraz na zpřehlednění sekce s recenzemi. Novinkou je zde také zobrazení levého sloupce, který nově bude obsahovat celkové hodnocení obchodu, certifikát Ověřeno zákazníky a další ocenění. Starý detail obchodu je vidět na obrázku vlevo a nový vpravo.
Nová záložka výdejní místa
Nově bude obsah záložek Informace a Pobočky sloučen do jedné záložky Výdejní místa. Novinkou je také funkce geolokace, která zobrazí výdejny v blízkosti konkrétního uživatele. Vlevo vidíme obsah záložky Pobočky a vpravo novou záložku Výdejní místa.
Diskuze ve vláknech
To, že Heureka hodně dbá na reakce zákazníků, tak o tom svědčí i úprava diskuze. Diskuze se nově bude řadit do vláken. Stejně jako na řadě sociálních sítí. Řazení do vláken vidíme na obrázku vpravo.
Řazení obchodů
U řazení obchodů bude nově výraznější možnost přechodu přímo na recenze. Obchody se budou nově řadit podle hodnocení. Vlevo původní podoba a vpravo nová.
Čekají nás na Heurece veliké změny. Rok 2018 bude určitě z pohledu marketingu zbožových porovnávačů velice zajímavý.
Může vás zajímat

Připravujeme novou šablonu Palladium
bohemiasoft - Čvc 15, 2025Šablony nové generace Titanium, Uranium a Platinum u vás sklízejí velký úspěch. Proto bychom vám rádi oznámili, že pracujeme na…

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…