Heuréka nově vyžaduje povinné parametry pro módu a nábytek. Jaké parametry nyní musíte u této skupiny zboží uvádět?
Móda
U oblečení byl doposud povinný pouze parametr velikost. Nyní je potřeba zadávat i barvu, materiál a značku. Dále Heuréka doporučuje (nejedná se o povinné parametry) zadávat parametry střih, příležitost, vzor, druh a další parametry, které zákazníkovi pomohou vybrat přesně ten druh oblečení po kterém touží.
Parametr je potřeba zadat přímo v detailu produktu v sekci E-shop – Produkty – Produkty.
Zde si otevřete produkt pomocí ikony tužky a klikněte na záložku parametry. Parametry doplňte a uložte.
Nezapomeňte poté nastavit generování parametrů do feedu a to v sekci E-shop – Parametry – Exportní feedy.
Pokud nechcete některé parametry zobrazovat na e-shop, ale chcete je využít pouze pro účely Heuréky, můžete si parametry skrýt v sekci E-shop – Parametry – Přehled.
Další informace naleznete přímo v nápovědě Heuréky.
Móda: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-sekci-moda-a-obleceni/
Nábytek
V sortimentu nábytek jsou povinné parametry velikost (respektive rozměry jako jsou výška, šířka, hloubka či délka), barva a materiál. Rozměry se ve většině případů uvádí jako samostatný parametr s jednotkou. U výjimek jako postele a matrace, pak uvádíme rozměr jako číslo x číslo.
Jak parametry správně nastavit jsme si ukázali již výše. Postup je zde naprosto stejný.
Další informace naleznete přímo v nápovědě Heuréky.
Nábytek: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-nabytek/
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…
Přidat komentář