Heuréka nově vyžaduje povinné parametry pro módu a nábytek. Jaké parametry nyní musíte u této skupiny zboží uvádět?

Móda

U oblečení byl doposud povinný pouze parametr velikost. Nyní je potřeba zadávat i barvu, materiál a značku. Dále Heuréka doporučuje (nejedná se o povinné parametry) zadávat parametry střih, příležitost, vzor, druh a další parametry, které zákazníkovi pomohou vybrat přesně ten druh oblečení po kterém touží.

Parametr je potřeba zadat přímo v detailu produktu v sekci E-shop – Produkty – Produkty.

Zde si otevřete produkt pomocí ikony tužky a klikněte na záložku parametry. Parametry doplňte a uložte.

Nezapomeňte poté nastavit generování parametrů do feedu a to v sekci E-shop – Parametry – Exportní feedy.

Pokud nechcete některé parametry zobrazovat na e-shop, ale chcete je využít pouze pro účely Heuréky, můžete si parametry skrýt v sekci E-shop – Parametry – Přehled.

Další informace naleznete přímo v nápovědě Heuréky.

Móda: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-sekci-moda-a-obleceni/

Nábytek

V sortimentu nábytek jsou povinné parametry velikost (respektive rozměry jako jsou výška, šířka, hloubka či délka), barva a materiál. Rozměry se ve většině případů uvádí jako samostatný parametr s jednotkou. U výjimek jako postele a matrace, pak uvádíme rozměr jako číslo x číslo.

Jak parametry správně nastavit jsme si ukázali již výše. Postup je zde naprosto stejný.

Další informace naleznete přímo v nápovědě Heuréky.

Nábytek: https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-pro-nabytek/

Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
WEBAREAL
0 shares55 views
WEBAREAL
0 shares55 views

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko

bohemiasoft - Dub 28, 2025

Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Uncategorized
0 shares112 views
Uncategorized
0 shares112 views

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům

Pavel Bechyně - Dub 24, 2025

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
WEBAREAL
0 shares119 views
WEBAREAL
0 shares119 views

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?

Pavel Bechyně - Dub 16, 2025

Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031