Stále více zákazníků e-shopů používá k nakupování mobilní telefon spíše než počítač, některé platební metody jsou však na malém displeji nepraktické. Platební brána Comgate teď vychází rostoucí skupině kupujících vstříc – jako jediná v Česku nabízí zjednodušenou platbu převodem v mobilním bankovnictví.
Zákazník e-shopu, který chce jednoduše nakoupit a zaplatit na mobilním telefonu, většinou využije Apple Pay nebo Google Pay – podle telefonu a operačního systému, který používá. Ostatní platební metody bývají na malém displeji nešikovné, spojené s vyťukáváním čísel. Platební brána Comgate přichází s další rychlou variantou mobilní platby: předvyplněným příkazem k úhradě v aplikaci mobilního bankovnictví.
Tým programátorů Comgate tuto platební metodu vyvinul interně, během procesu aktivně oslovoval jednotlivé banky. Díky tomu se daří neustále rozšiřovat počet institucí, které ji podporují. Platební brána Comgate je zatím jediná v Česku, která ji nabízí.
Jak mobilní bankovní převod funguje? Zákazník e-shopu v rozhraní platební brány zvolí bankovní převod nebo QR platbu, následně ze seznamu vybere svou banku a je přesměrován do aplikace bankovnictví. Tam na něj po přihlášení čeká předvyplněný příkaz k úhradě – stačí potvrdit, převod pak může proběhnout jako okamžitý, pokud to banka kupujícího umožňuje.
Tato komfortní platební metoda má potenciál oslovit značné množství zákazníků. Podle studie Asociace pro elektronickou komerci (APEK) upřednostňuje mobilní telefon před počítačem při nakupování na internetu 46 % uživatelů, bankovní převod zase patří mezi nejpoužívanější platební metody na platební bráně Comgate. V Česku a na Slovensku ho při placení zvolí kolem 20 % zákazníků. Jeho zjednodušení na mobilu tak může e-shopařům přinést vyšší počet dokončených plateb u nezanedbatelného množství nákupů.
Mobilní platba bankovním převodem je na platební bráně dostupná automaticky bez jakéhokoli zásahu ze strany provozovatele e-shopu.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…