Máme hotový dlouho připravovaný bodový slevový systém pro vaše zákazníky. V principu funguje tak, že vaši zákazníci sbírají za každou uskutečněnou objednávku body, které mohou následně uplatnit v jejich budoucích nákupech formou slevy z objednávky. Čím více nákupů uskuteční, tím více bodů získají. Zákazníci tedy nebudou pro jejich příští nákupy vyhledávat konkurenci, ale nakoupí raději opět (se slevou) u vás. Jak si nastavíte parametry bodového systému je jen na vás.
Funkci naleznete v administraci v sekci E-shop -> Slevový systém. V záložce „Základní nastavení“ můžete slevový systém aktivovat a nastavit základní parametry:
V této sekci se mohou zobrazit 3 upozornění:
- SSL není spuštěné – což je upozornění, že by bylo vhodné mít na e-shopu aktivní SSL certifikát. Což by mělo v současné době platit obecně, ale v případě aktivního slevového systému, platí toto dvojnásob. Pokud SSL na svém e-shopu nechcete mít aktivní, slevový systém vám fungovat, ale pochopitelně bude.
- Nevhodné nastavení zákaznické sekce – opět upozornění. Systém bude fungovat s libovolným nastavením „Zákaznické sekce“, ale pouze ve variantě „s automatickou registrací uživatelů“, bude nejlépe spolupracovat a dávat smysl.
- „Slevový systém není funkční pro zvolenou šablonu.“ – Pro úplně původní grafické šablony není slevový bodový systém funkční. V případě, že tuto službu budete chtít využívat, bude potřeb zvolit jiný typ šablony.
Zákaznickou sekci nastavíte v sekci „Registrovaní uživatelé“ -> „Zákaznická sekce“ :
Je také nanejvýš vhodné zaškrtnout volbu „zasílat zákazníkům přihlašovací údaje do zákaznické sekce v provedené objednávce“.
Příklad, jak rozumět nastavení parametrů pro bodový systém (viz obrázek výše) :
- Převod hodnoty objednávky na získané body:
za 10 Kč / 1 získaný bod. Tedy pokud zákazník provede například objednávku za 1500 Kč, získá 150 bodů - Převod získaných bodů na slevu v objednávce:
za 50 bodů sleva 1 Kč. Pokud zákazník v další objednávce koupí produkt za 300 Kč a vlastní 150 bodu z předchozí objednávky, může uplatnit slevu, tedy v tomto případě 150 bodů / 50 = 3 Kč. Zákazník tedy nakoupí produkt za 297 Kč, se slevou 3 Kč. - Pokud by chtěl získat zákazník produkt v hodně 300 Kč zcela zdarma, musel by mít našetřeno 300 x 50 = 15.000 bodů.
Funkčnost zbývajících parametrů je snad zřejmá z jejich názvů :
- Slevou z bodů lze uhradit i poštovné a platebné
- Slevu z bodů lze kombinovat se slevovým kupónem
- Minimální hodnota objednávky od které lze uplatnit slevu z bodů
- Maximální část objednávky na kterou lze uplatnit slevu z bodů
Kde se zobrazí počet získaných bodů:
5. v nákupním procesu (v košíku), jako úhrnná hodnota získaných bodů za dokončenou objednávku
Je zobrazen vždy v detailu každého produktu:
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
Ďakujem za podrobné vysvetlenie.
V prvom rade chválim tento nový zľavový systém, už dlhšie som uvažovala, že by niečo podobné bolo fajn. Chcem sa však opýtať, či by do budúcna nebolo možné upraviť, aby sa za poštovné body nepočítali, čiže ak zákazník nakúpi za 10 eur tovar plus 2 eurá zaplatí poštovné, dostane iba 10 bodov a nie 12 ako je to teraz. Takisto pri uplatnení bodov, ak zákazník nakúpi za 100 eur a 20 eur má zľavu z nákupu za body, ktoré nazbieral, tak by sa mu pripísalo iba 80 nových bodov, keďže reálne zaplatí 80 eur a nie 100. Dúfam, že som to napísala pochopiteľne. Ďakujem.
Dobrý den,
moc děkujeme. Jsme rádi, že se Vám slevový systém líbí.
Máte pravdu, že v eshopu není možnost vyloučit poštovné při získávání bodů, je tam jen možnost zaškrtnout/odškrtnout „Zľavou z bodov je možné uhradiť aj poštovné a platobné“. Je to dobrý nápad na vylepšení. Přepošlu ho na vedení a probereme s programátorem, jak náročné by bylo takovouto funkci vytvořit a doprogramovat.
Děkujeme za návrh.
Vyskusala som zlavovy system Mam trochu problem s tym, ze 1 bod = najmenej 1 €. OK, ale ked chcem dat napriklad za 30 € nakup 1 bod … uz je to celkom velky bonus. Takze mozem dat napriklad az za 60 eurovy nakup 1 bod… skratka neviem bodovo ohodnotit mensie nakupy. Ako mam znizit hodnotu jedneho bodu?
Dobrý den,
tady je řešení poměrně jednoduché. Nastavte si kurz obráceně, například: 10 bodů = 1 €. To by mělo váš problém vyřešit.
Potom nakupující za nákup 30€ získá 1 bod, což bude znamenat ale jen 0,1 € slevu.
Dobrý den,
na eshop-rychle.cz to bude fungovat také?
Dobrý den, za eshop-rychle nemůžeme mluvit. To je již zcela jiná firma.
Vývoj Webarealu a Eshoprychle byl k 1.7.2016 oddělen a jde zcela samostatnými cestami.
Kedy bude mať bodový systém nasadený aj webareal.sk ?
Dobrý den,
předpokládáme, že zítra nebo pozítří.
Ďakujem, už sa dlho teším na bodový systém 🙂