GOOGLE ANALYTICS – SEZNAM VIDEÍ

Kvě 10, 2016
52 Zobrazeno

1. díl – základní informace – co to je Google Analytics, k čemu slouží, proč a jak si je můžete pořídit:


 

2. díl – jak si založit Google účet, jak si zřídit službu Google Analytics a jak ji propojit s vaším e-shopem:


 

3. díl – 3 základní úrovně rozčlenění Google Analytics, jak s těmito úrovněmi  pracovat a k čemu je využít:


reg_button_cz (2) reg_button_sk (1)

 

4. díl – vše o záložkách. Kde záložky Domovská stránka, Přehledy, Přizpůsobení a Správce najdete a k čemu slouží:


 

5. díl – nastavíte Google Analytics tak, aby nezachytávalo vaše vlastní návštěvy. Naučíte se používat Filtry:


 

6. díl – začneta pracovat s daty Google Analytics. Nastavíte si časové období pro zobrazení dat, zjistíte jak porovnávat 2 časové období:


 

7. díl – nastavíte v Analytics funkci „Elektronický obchod“, naučíte Analytics měřit objednávky a tržby vašeho internetového obchodu:


8. díl – naučíte se, jak je možné pomocí Google Analytics zjistit vyhledávací dotazy a jak vše nastavit. Nezapomeňte si také nastavit v Analytics měnu:


9. díl – naučíte se využívat demografické údaje. Kde zjistit kolik můžu a žen navštěvuje vaše stránky? Jaká věková skupina je nejčastěji na vašich stránkách? Podívejte se, jak to zjistit:


10. díl. Poznámky, ač to možná nevypadá, jsou v Google Analytics velice užitečným a důležitým nástrojem. Udělají vám pořádek v interpretaci dat, podívejte se jak a proč.


11. díl. Co to jsou uživatelé a návštěvy? Jak hodnotit tato data v Analytics? To se dozvíte v našem videu.


12. díl. Zobrazení stránek, počet stránek na jednu návštěvu, doba trvání návštěvy.


13. díl. Co to znamená míra okamžitého opuštění a jak se dívat na nové návštěvy? To se dozvíte v tomto videu.


14. díl. Silnou zbraní je umět rozsegmentovat (rozkouskovat) číslo v Google Analytics na menší skupinky. Zjistěte např. z jakých zařízení vám návštěvy a uživatelé chodí na váš e-shop nebo web.

reg_button_cz (2)


15. díl. Míra okamžitého opuštění se promítá do různých statistických údajů v Google Analytics. Ukážeme si, jak díky segmentům můžeme míru okamžitého opuštění odfiltrovat z údajů.


16. díl. Pojďte se s námi podívat, co všechno můžeme najít v levém menu v Google Analytics a co zajímavého nás tedy čeká do budoucna.


17. díl. Seznamte se se statistikami v reálném čase – k čemu slouží a co všechno v nich najdeme.


18. díl. Naučte se sledovat věk a pohlaví vašich zákazníků. Zjistěte, jak se na vašem e-shopu chovají muži a jak ženy. Jaká věková skupina nejčastěji váš e-shop navštěvuje?


19. díl. Jedna z nejdůležitějších věcí, která zajímá každého vlastníka eshopu, jsou objednávky. Podívejte se s námi na to, co znamenají pojmy transakce a konverze. Google Analytics dokáže dokonce sledovat i tržby za jednotlivé objednávky. Toto a mnohem více v následujícím videu.


20. díl. Google Analytics je mocný statistický nástroj, který vám může prozradit řadu zajímavých informací. Podívejme se společně na to, kdo na vašem eshopu utrácí více – jestli muži nebo ženy. Ano, i to vám Google Analytics může prozradit.


21. díl. Podívejme se společně na to, kolik návštěvníků používá políčko pro vyhledávání, které máte na svém eshopu a mnohem více.


22. díl. Kde v Google Analytics najdeme přehled vyhledávacích dotazů, které lidé zadávají přímo na vašem eshopu do políčka pro vyhledávání?


23. díl. Odkud lidé chodí na váš eshop? Z přirozených výsledků z vyhledávačů, z placené reklamy, ze sociálních sítí nebo přímo zadávají vaši URL adresu?


24. díl. Seznámíme se s tajemnými pojmy Zdroj a Médium. Uvidíte, že to není nic složitého, ale zároveň vám prozradí o vašich zákaznících mnoho.


25. díl. Pojďme si společně procvičit pojmy Zdroj a Médium a na údajích skutečného eshopu si je zkusíme interpretovat.


26. díl. Primární a sekundární dimenze vám umožní dostat se k velice zajímavým údajům. Podívejte se s námi, jak na to. Také si povíme, co znamená pojem metrika.


27. díl. Každý návštěvník musí na váš eshop přijít přes nějakou vstupní stránku. Podívejme se, jak tyto vstupní stránky najít v Google Analytics.


28. díl. V minulém díle jsme se zabývali vstupními stránkami. Pojďme si nyní vyfiltrovat ty skutečně důležité.


29. díl. Cíle jsou důležité všude a ve všem. Nejinak je tomu v Google Analytics. Jak si cíle nastavit a co znamenají? To se dozvíte v našem dalším videu.


30. díl. Každý zákazník, který u vás nakoupí, má za sebou určitou cestu internetem – např. přes google, seznam, facebook – tzv. konverzní cesta.


31. díl. Z Google Analytics můžete nechat zasílat emaily s nastavenými reporty na jakoukoli e-mailovou adresu.

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares147 views
WEBAREAL
0 shares147 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares139 views
WEBAREAL
0 shares139 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares40 views
WEBAREAL
0 shares40 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Říjen 2024
Po Út St Čt So Ne
« Zář    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031