Do teď můj busines jen stagnoval. Teď spouštím nový web a bude to naprosto super. Konečně začnu vydělávat těžké peníze. Už se těším, jak se emaily, telefonáty a objednávky jen pohrnou. Web konečně běží a…… nic.

U webů a eshopů platí stejné pravidlo. Pokud chcete vydělávat, tak nestačí jen web nebo eshop spustit. Na nikoho nečeká okamžitý úspěch. Je to otrpělivosti, snaze, ale také o online marketingu.

Pojďme krok za krokem

1. Vytvoření webu

Už tvorba webu rozhoduje to tom, jestli váš web bude úspěšný nebo ne. Web by měl být pro návštěvníka příjemný a hlavně přehledný. Musíte si tedy zvolit vhodnou šablonu a rozmyslet si, jaké informace budete na webu prezentovat. Jak se říká, obrázek vydá za tisíc slov. Příprava obrázků je také neméně důležitá. Když už budete mít web hotový, co ho poslat několika svým přátelům na facebooku nebo jiným známým, kteří vám řeknou svůj první dojem. Uvidíte, na co všechno s nimi přijdete.

2.Spouštíme a měříme

Vřele doporučuji, když spouštíte web, tak mějte vyřešené měření návštěvnosti. K čemu je vám web, když nevíte, kolik návštěv a odkud vám chodí. Nemluvě o tom, že měření budete potřebovat i pro vyhodnocování reklamy nebo výsledků toho, jak se vám daří v přirozených výsledcích ve vyhledávačích jako je Google nebo Seznam.

Určitě to znáte. Na všechno je zapotřebí se dobře připravit. Pokud pojedete na výlet, tak si také vše pečlivě zabalíte, abyste měli jistotu, že jste připraveni vyrazit a máte všechno. U online marketingu je to stejné. Než se do něj pustíte, tak je zapotřebí si říci, jak budete online marketingové aktivity měřit. Bude fajn mít reklamu, ať už v jakékoli podobě, ale pokud nedokážete změřit její výkon, tak je něco špatně. K měření stačí nástroj Google Analytics, který je zdarma a využívá ho mnoho majitelů webových stránek. Najdete v něm vše potřebné.

3. Návštěvnost z vyhledávání

Každý z nás asi někdy slyšel větu „Chtěl bych být na prvním místě na Google“. Pokud se bavíme o neplacených (organických) výsledcích vyhledávání, tak tam to chvíli trvá. Proč? Protože se nejdříve o vašem webu musí vyhledávače dozvědět. Můžete mít odkazy na svůj web na sociálních sítích nebo na webu, o kterém už vyhledávače ví a při jeho návštěvě navštíví i váš web, ale určitě to bude minimálně pár dnů trvat.

4. Pojďme do placené reklamy

Existují různé podoby placené reklamy. Mezi ty základní patří reklama na vyhledávačích Google (AdWords) a Seznam (Sklik). Když něco na vyhledávačích vyhledáváte, tak se tato reklama zobrazuje hned nahoře nad přirozenými výsledky vyhledávání (a na Seznamu ještě i vpravo). Je to sice něco, za co se musí platit, ale výsledky jsou prakticky okamžité. Takže svou výhodu to jistě má. Mezi další možnosti placené reklamy patří i reklamy na facebooku.

5. Dnešní fenomén – sociální sítě

Už jste asi slyšeli o tom facebooku. Polovina lidí ho miluje a druhá polovina lidí nenávidí. Je ale úplně jedno, ke které části lidí patříte vy. Ohledně propagace na facebooku musíte být a nezáleží na tom, jestli chcete nebo ne. Nakonec ale můžete zjistit, že to může být docela zábava. Založíte si profil své firmy, značky nebo služby a pak už jen naplánujete pravidelné příspěvky a můžete začít. Důležitá je také komunikace se zákazníky přes sociální síť.
Facebok ale není jediný. Existují i další sociální sítě, jako je např. Google plus.

6. A je toho ještě více

Můžete toho dělat mnohem více. Zaregistrujte se do katalogů jako jsou firmy.cz a další. Vytvořte si vlastní blog a blogujte o svých produktech, činnostech, zkušenostech a znalostech. Budujte zpětné odkazy – oslovte např. své dodavatele, aby na své stránky umístili odkaz na vás jako referenci. Napište Ebook, pište pravidelně zajímavé články… A proč k online aktivitách na internetu nepřidat i offline aktivity v reálném světě – např letáky nebo billboardy.

Vidíte, že je toho opravdu hodně, co všechno se dá dělat. Jen jen na vás, jaké prostředky a kanály zvolíte. Jen si řekněte, kde začnete a dejte se do toho.

Může vás zajímat

Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem
WEBAREAL
0 shares91 views1
WEBAREAL
0 shares91 views1

Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem

bohemiasoft - Zář 04, 2024

Od vás, našich eshopařů, se nám množí informace o nepříjemných až agresivních praktikách obchodníků některých velkých eshopových platforem. Rádi bychom…

Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity
WEBAREAL
0 shares86 views
WEBAREAL
0 shares86 views

Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity

bohemiasoft - Zář 02, 2024

Slovenská pošta je jeden z nejrozšířenějších dopravců na Slovensku, proto jej má Webareal implementovaný už řadu let. Mapu s výběrem…

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares422 views
WEBAREAL
0 shares422 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Září 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30