Co když na eshopu uděláme nějakou změnu, která výrazně ovlivní data v Google Analytics (např. změna designu, přidání nových produktů, spuštění reklamy…)? Je dobré si tuto změnu poznamenat do Google Analytics, abychom věděli, kdy jsme změnu provedli. Můžeme pak jednoduše porovnat data před a po změně.
Poznámky, ač to možná nevypadá, jsou v Google Analytics velice užitečným a důležitým nástrojem. Udělají vám pořádek v hodnocení dat.
Všechny díly ze série Webareal Academy o Google Analytics naleznete ZDE.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025
bohemiasoft - Říj 08, 2025E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme…

Přijďte za námi na Reshoper!
bohemiasoft - Zář 02, 2025Ve čtvrtek 4. září 2025 se koná ecommerce konference a veletrh RESHOPER. Jde o již tradiční veletrh situovaný v Křižíkovo pavilonu…

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu
bohemiasoft - Srp 28, 2025Jistě jste si všimli, že v letošním roce postupuje tempo nových funkcí na Webarealu velmi rychlým tempem. Je to jednak…