Co když na eshopu uděláme nějakou změnu, která výrazně ovlivní data v Google Analytics (např. změna designu, přidání nových produktů, spuštění reklamy…)? Je dobré si tuto změnu poznamenat do Google Analytics, abychom věděli, kdy jsme změnu provedli. Můžeme pak jednoduše porovnat data před a po změně.
Poznámky, ač to možná nevypadá, jsou v Google Analytics velice užitečným a důležitým nástrojem. Udělají vám pořádek v hodnocení dat.
Všechny díly ze série Webareal Academy o Google Analytics naleznete ZDE.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
bohemiasoft - Kvě 15, 2025Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy
bohemiasoft - Kvě 14, 2025Chcete motivovat zákazníky, aby do košíku přidali víc než jen jeden kus? Nová funkce množstevních slev vám to výrazně usnadní.…

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…