U varianty skladu 4 a 5 jste si nyní mohli zvolit pouze přesné zobrazení počtu kusů produktu v detailu zboží. Pokud jste tedy měli skladem 100 kusů, mohli jste tuto informaci zákazníkovi ukázat.
Když zákazník vidí, že je zboží na skladě stále dostatek, nemá motivaci zakoupit zboží ihned. Pokud však zákazníkovi ukážete formulku Skladem > 5 ks. Zákazník již uvažuje jinak. V tuto chvíli začíná mít obavu, aby se produkt nevyprodal. Mají na skladě 10 kusů nebo jenom 6?
Nyní můžete tyto kouzelné triky marketingu využít i vy! Jak na to, se podíváme v návodu níže.
Přejděte do sekce E-shop – Produkty – Varianty skladu.
Zde naleznete novou sekci „Dynamické zobrazování dostupnosti„. Funkci si aktivujte.
Nyní je potřeba nastavit pravidla zobrazení skladu. Klikněte na tlačítko „Přidat nové pravidlo„.
Zobrazí se tabulka, kde vyplníte tato pole:
1) Pravidlo – zde nastavte pravidlo pro zobrazení skladu. Tedy například „číslo je větší než 5“. Následně nastavený text se zobrazí u všech produktů, které mají skladem více jak 5 kusů. Tedy 6 a více.
2) Text – tento text se v detailu produktu zobrazí, pokud bylo splněno pravidlo uvedené v řádku výše.
3) Priorita – pokud budeme mít nastavené například pravidlo číslo je větší než 5 a následně přidáme další pravidlo číslo je větší než 10, musíme určit prioritu zobrazení například pro produkt se skladem 20 kusů. Takový produkt splňuje obě pravidla, tedy má více jak 5 kusů a zároveň více jak 10 kusů.
Pokud má pravidlo větší než 5 prioritu 1 a pravidlo větší než 10 prioritu 2, zobrazí se u produktu text pro pravidlo 2 jelikož má vyšší prioritu.
Má-li více pravidel nastavenou stejnou prioritu, zobrazí se pravidlo, které bylo vytvořeno jako poslední.
Seznam veškerých pravidel pak naleznete v odstavci „Dynamické zobrazování dostupnosti„. Pomocí ikony tužky můžete pravidlo upravit, pomocí ikony křížku jej můžete odstranit.
Může vás zajímat
Na čem pracujeme
bohemiasoft - Led 27, 2025Často se nás ptáte co pro vás připravujeme nového, na čem právě pracujeme. Pojďme se proto trochu podívat pod ruce…
S novým rokem, nová funkce – usnadnění přihlášení zákazníkům přes Seznam a Google účet
bohemiasoft - Led 15, 2025Konec neustálého znovuvyplňování přihlašovacích / registračních údajů a potenciální ztráty zájmu ze strany zákazníka. Pro vylepšení UX vašeho e-shopu jsme…
Krásné vánoční svátky a úspěšný rok 2025
bohemiasoft - Pro 19, 2024Vážení zákazníci, partneři, eshopaři! děkujeme Vám za skvělou spolupráci, kterou jste nám i v letošním roce projevili. Přejeme krásné Vánoce plné…
Přidat komentář