Pomocí Kouzelného Skladu dokážete sami a snadno zpracovat informace o dostupnosti produktů. Za 5 minut napojíte nový dodavatelský feed. Sami si napárujete relevantní data, která souvisí s dostupností produktu – zvládne pracovat s formáty XML, CSV, XLSX, načte si data z internetu FTP, ERP systému nebo API. A je toho ale mnohem více…
Kouzelný Sklad můžete integrovat i do svého eshopu od Webarealu! Popovídali jsme si o této skvělé službě s Martinem Barošem, probrali jsme proč Kouzelný Sklad vznikl a s čím vám pomůže.
Martine, jaké jsou podle vás největší přínosy Kouzelného skladu z pohledu majitele internetového obchodu a kolik práce mu ušetří?
V pár slovech je správný datum dostupnosti u produktu a ušetřené až dny práce za měsíc.
K tomu přidejte zbavení se negativních komentářů na srovnávačích za to, že zboží dorazilo po slíbeném termínu a související zvýšení loajality zákazníků. Nad tím už se vyplatí se zamyslet.
Proč by měl eshopař věnovat pozornost Kouzelnému Skladu? Nevystačí vlastně s napojením svého eshopu na firemní ERP systém?
V okamžiku, kdy má eshop více dodavatelů a neprodává jen zboží skladem musí řešit, že dostupnost zboží ovlivňují:
- dny kdy dodavatelé neexpedují, které se u každého dodavatele liší – v Polsku mají jindy státní svátky než v Anglii, navíc každý má jinak inventury a dovolené
- různé termíny dodání – z Brna jede zboží jinak dlouho než z Amsterdamu a někdy jezdí kamion k 10. a 20. v měsíci s nutností objednat 3 dny před odjezdem, aby se stihlo zboží vyexpedovat
- oznámení od dodavatele, že konkrétní zboží je nedostupné, ale tato informace se nepromítne v datech, které dodavatel posílá
- zdržení zboží z důvodů problémů transportu na cestě
Typicky je potřeba u každého dodavatele definovat vlastní pravidla pro výpočet dostupnosti a tam už je potřeba sáhnout k sofistikovanějšímu nástroji jako je Kouzelný Sklad.
Máte na českém (nebo slovenském) e-commerce trhu nějakou přímou konkurenci? V čem je Kouzelný Sklad lepší proti konkurenci?
Za konkurenci můžeme považovat služby jako Napojse nebo Datadepo, které poskytují komplexní službu pro správu produktových dat a umí základní dostupnosti také řešit.
Tím, že se Kouzelný Sklad zaměřuje hlavně na dostupnosti, máme prostor je řešit do výrazně většího detailu. Řada našich zákazníků tak využívá některou ze zmíněných služeb i nás paralelně. Často se stává, že tak, jak eshop roste vznikne i potřeba potřeba využívat Kouzelný Sklad z důvodu komplexnějších požadavků.
Jak a kdy vlastně Kouzelný Sklad vznikl, co bylo impulsem pro jeho vytvoření?
Důvodem proč Kouzelný Sklad vznikl, byla reálná potřeba většího eshopu, kterému pouhé napojení ERP systému dlouhodobě nedostačovalo a nepřesnost dostupností způsobovala už zmiňované problémy. Do té doby řešil potřebu správně upravovat dostupnosti interním vývojem s programátorem a narážel na velkou finanční náročnost, chybovost a nízkou flexibilitu.
Jakou funkčnost byste ve vašem nástroji vyzdvihl a máte nějaký užitečný tip na “skrytou” funkci?
Zákazníci si chválí “expediční kalendář”, což je kalendář dnů pro každého dodavatele, kde můžete jednoduše vybrat dny, kdy dodavatel expeduje např. tak, že odznačíte víkendy a německé státní svátky na pár kliků.
Jako takovou skrytou funkci bych vyzvedl Výrobní dostupnosti – což je něco co ocení každý eshop, který má dodávky zboží v pravidelných cyklech. V Kouzelném skladu si potom navolí frekvenci dodávek i jejich uzávěrku a zákazník poté přesně vidí, kdy zboží dostane.
Např. zboží, které se vyrábí na objednávku a pravidelně se objednávky uzavírají každý lichý čtvrtek. Po objednání výrobce dodá zboží za měsíc – tyto parametry dohromady významně ovlivňují datum dostupnosti.
A co další novinky, na co se mohou uživatelé Kouzelného Skladu v budoucnu těšit, co připravujete?
Rozhodně zajímavou novinkou je možnost nechat Kouzelný Sklad dopočítat přesný datum a čas doručení kurýrních služeb jako PPL, DPD, vlastní dopravy při převozu zboží na pobočku k osobnímu vyzvednutí.
Na míru umíme nabídnout i řešení, které zobrazí dostupnost i velmi specificky přesně podle potřeb – např. zobrazení ve tvaru “3 ks skladem expedujeme do zítra, 10 ks u dodavatele expedujeme 14.5.”, kde zkombinujeme informaci ze skladu eshopu s informacemi od dodavatele.
Všiml jsem si, že pomáháte eshopům prakticky využívat umělou inteligenci, která je teď nejen v e-commerce velkým tématem. Můžete nám o tom povědět více?
Být majitelem eshopu je obrovská výzva a přemýšleli jsme, jak pomoct s tím, abychom uvolnili eshopařům ruce od úkolů, které nemusí dělat vůbec nebo je alespoň z většiny udělá stoj a oni jen zkontrolují – tím se zabývá projekt Robot Jára.
Párování kategorií na srovnávače/marketplaces, hromadné přepsání textů od dodavatele tak, aby odpovídaly stylu vašeho eshopu a byly unikátní, správné řazení produktů v kategoriích podporující zvýšení obratu – to jsou všechno úmorné aktivity, které už dnes dělat nemusí, umělá inteligence s nimi zvládne pomoci.
[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Kouzelný sklad, můžete si ho velmi snadno nainstalovat z našeho tržiště doplňků do vašeho eshopu, kliknutím na tlačítko „Přidat do eshopu„. [/su_note]
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…