Konference Reshoper – přijďte se na nás podívat

Reshoper je největší česká e-commerce konference. Koná se již 30. ledna 2020 v Praze.
Reshoper je konference, kterou si nesmíte nechat ujít. Můžete zde získat nové dodavatele, obchodní partnery, inspirovat získáte na odborných přednáškách a workshopech.

I my zde budeme mít letos svůj stánek. Chcete se dozvědět co nového chystáme? Jaké nové funkce budeme co nevidět nasazovat, na co se můžete těšit? Přijďte se na nás podívat! Setkat se budete moci s vedením firmy, zástupcem programátorů, obchodníků i technické podpory. Můžeme probrat vaše nápady na další vývoj systému nebo se jen zastavte „na kus řeči“.

Rádi vás uvidíme!!

 

 

Faktury do zahraničí s nulovým DPH

O možnosti vystavení faktur s nulovým DPH do zahraničí jste nás hodně žádali. Nyní se nasazení této funkce blíží. Vše je již připraveno a dnešním dnem jej spouštíme vybraným uživatelům, kteří se přihlásili jako testeři. Pokud vše dopadne dle našich představ, spustíme funkci i pro ostatní zákazníky Webarealu.

Jak bude funkce vypadat a jak ji budete moci aktivovat? 

Přejděte do sekce E-shop – Nastavení eshopu – Cena/DPH/Měna.

Zde si aktivujte funkci „Neúčtovat DPH u zahraničních plátců DPH“ a uložte změny.

Nyní přejděte do sekce E-shop – Objednávky – Nastavení a zkontrolujte, zda v nově zobrazeném políčku máte nastaven stát, ve kterém odvádíte DPH. Pokud je vše nastaveno správně, není potřeba již více nastavovat.



Těmito kroky jste funkci aktivovali a nyní sám systém pozná, zda fakturu vystavit včetně DPH či bez DPH a to dle kritérií níže.

Zákazníkovi se nebude účtovat DPH pokud je obchodník plátce DPH a splňuje tyto podmínky:

a) Zákazník i obchodník jsou plátci DPH (vyplní DIČ). Zároveň jsou oba subjekty z Evropské unie a nejsou ze stejného státu.
b) Zákazník je mimo Evropskou unii.

Nové možnosti pro inzerenty na Instagramu

Od poloviny loňského roku mohou inzerenti na Instagramu propagovat své výrobky či služby pomocí nového formátu reklamy, který umožňuje využít organického obsahu vloženého jejich oblíbenými influencery a použít jej pro vytvoření svých vlastních reklam.

Kdo je to influencer?

Influenceři jsou v poslední době čím dál více skloňováni ve všech online i offline médiích. Jde o osoby, které mají díky své popularitě vliv na své fanoušky a dokážou je k lecčemu přesvědčit. Nemusí se přitom ani moc snažit. Lidé mají obecnou tendenci napodobovat ty, které obdivují, a to téměř ve všem. Proto stačí, když se oblíbený influencer ukáže s produktem konkrétní značky, lidé si ji začnou víc kupovat. Pokud tedy o vašem produktu napíše nebo natočí video někdo, koho cílová skupina obdivuje, může to pro vás znamenat masivní zvýšení tržeb.

Na tento trend zareagoval i Instagram spuštěním nového formátu reklamy, který umožnuje použít v propagaci obsah vytvořený influencerem, který zmiňuje váš výrobek nebo vaši značku.

Jak použít k propagaci na Instagramu obsah vytvořený influencery

Samozřejmě, inzerent nemůže použít jakýkoli obsah bez svolení vlastníka. Proto dříve, než inzerenti budou moci použít obsah influencerů k propagaci vlastní značky, je pochopitelně nutné získat jejich souhlas. Jakmile dojde k udělení souhlasu, což vlastník obsahu může udělat ve svém Instagram profilu v sekci „Pokročilá nastavení“, inzerent uvidí povolené příspěvky influencera ve svém Správci reklam ve sloupci „Existující příspěvky“. Poté mohou obsah spouštět jako reklamu ve formátu Instagram Newsfeed nebo Instagram Stories.

Při povolování příspěvků má influencer k dispozici možnost povolit propagaci i pomocí starších příspěvků.

Proč používat Influencer marketing

Počet influencerů na sociálních sítích, Instagram nevyjímaje, neustále roste. Stále se také zvyšuje objem sponzorovaného obsahu, který influenceři zveřejňují. Jelikož oblíbené influencery sleduje a napodobuje stále větší množství uživatelů sociálních sítí, je obsah, který zveřejňují stále více schopen ovlivnit masy lidí a tudíž není divu, že se firmy snaží využít tento trend ke své propagaci. Tím že Instagram usnadní vytváření reklam z příspěvků influencerů, ušetří čas a sníží náklady na straně inzerenta a samozřejmě pomůže také samotnému Instagramu, jelikož tím vytváří více příležitostí pro prodej reklamy.

Navíc reklamy vytvořené na základě obsahu influencera vypadají mnohem důvěryhodněji a autentičtěji, než kdyby pocházely od samotné firmy. Tento způsob propagace proto logicky vytváří výrazně vyšší míru zapojení než u běžných metod propagace. Reklama s využitím obsahu influencera je samozřejmě označena nápisem „Paid partnership“ (placené partnerství) a jménem firmy, aby nemohlo dojít k omylu.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítí, správu zbožových vyhledávačůobsahový marketing.

Co přinese rok 2020?

Rok 2019 je za námi a rok 2020 je v plném proudu. Věříme, že byl minulý rok pro vás úspěšný a rádi bychom, aby tento rok byl ještě úspěšnější. Pečlivě přemýšlíme, čím e-shopařům pomoci k co nejlepším výsledkům ať už novými funkcemi či službami. Pojďme se podívat na pár novinek, které můžete v roce 2020 očekávat.

NOVINKY PRO ROK 2020

Vylepšení na systému Webareal a Dropareal

– Automatické propojení s účetním programem Money S3
– Automatické propojení s účetním programem Pohoda
– Společná úprava produktů (další krůček ve funkci společný sklad)
– Parametrické kategorie
– Rozšíření možností API
– Propracovanější návody a zjednodušení obsluhy vašeho eshopu
– SEO úpravy a pomoc s navyšováním vašich objednávek
– Vylepšené možnosti propojení Droparealu s Dropshippingem a dalšími dodavateli

Vylepšení na systému Zombeek

– Přidání sitemap a další SEO úpravy
– Nové šablony

Projekt Bohemiasoft

– Rozšíření funkčnosti fakturace
– Přidání platební brány
– Další nové funkce pro podnikatele

Samozřejmě se nejedná o veškeré funkce a plány, které na rok 2020 připravujeme. Prozatím si však některé informace necháme ještě pro sebe. 🙂

Pojďme se ještě ohlédnout do roku 2019. Jaké zásadní funkce jsme zprovoznili?

FUNKCE NASAZENÉ V ROCE 2019

Vylepšení na systému Webareal a Dropareal

– Napojení na dopravce PPL
– Spustili jsme novou službu fulfillment skladu pro eshopy
– Proběhlo několik školení na administraci Webareal
– Zapracovali jsme na univerzálním importu
– Vylepšili jsme SEO pro lepší dohledatelnost vašich e-shopů
– Spustili jsme společný sklad produktů napříč mutacemi
– Vylepšili jsme API
– Spustili jsme webhooky
– Vylepšili jsme aktualizační script pro dropareal e-shopy
– Placení kartou na dropareal eshopech jsme zjednodušili
– Automatické párování plateb z bankovního účtu

Úprav bylo samozřejmě mnohem více, ale tyto novinky jsou za rok 2019 nejzásadnější a nejvíce využívané.

Také jsme rádi, že se nám podařilo během listopadu i prosince udržet 100% dostupnost všech našich serverů, které pracovaly bez jediného výpadku.

Vylepšení na systému Zombeek

– Připravili jsme anglickou mutaci

Projekt Bohemiasoft

– Spustili jsme fakturační systém, který můžete využívat zcela zdarma.

https://bohemiasoft.cz/faktura-online

Spustili jsme také facebookovou skupinu pro podnikatele „Podnikatelé sobě„, která je stále oblíbenější (již téměř 3000 členů). Otevřeli jsme pro vás vlastní internetový obchod s obalovým materiálem.

PF 2020

Předvánoční eshopový mumraj pomalu končí. Podle našich statistik to letos opravdu stálo za to. Přejeme všem našim stávajícím i budoucím zákazníkům hodně zdraví, úspěchů, štěstí a mnoho nových objednávek.

I letošní rok se nám podařilo zajistit 100% dostupnost a bezvýpadkovost všech našich služeb v náročném vánočním období.

Jsme rádi, že jsme k úspěchu vašeho podnikání snad i trochu přispěli a vážíme si toho, že vás stále více podniká s online nástroji od Bohemiasoftu. I na příští rok pro vás chystáme plno nových vylepšení a novinek.

Krásné Vánoce a fantastický Nový rok 2020!

Jaroslav Hansal, jednatel Bohemiasoft s.r.o.

Platit kartou je nyní jednodušší

Je důležité, aby dokončení nákupu bylo pro zákazníka rychlé a hlavně jednoduché. Do teď probíhala platba kartou skrze odkaz, který dorazil zákazníkovi do e-mailu. Nyní jsme provedli aktualizaci, která po dokončení objednávky zákazníka přesměruje rovnou na platební bránu, kde nákup dokončí.

Funkce je spuštěna dnešním dnem automaticky u všech e-shopů, které využívají dodavatele od společnosti Dropshiping.cz. V administraci e-shopu se nově dozvíte, zda byla platba provedena či nikoliv. U objednávek placených kartou se zobrazí ikona, která vám sdělí v jakém stavu platba je. Aby funkce správně fungovala, je potřeba nastavit návratovou URL, kterou nastavíte přímo v administraci dropshiping.cz.

URL adresa je ve tvaru https://www.vasedomena.cz/e-dropshipping.

Jak nyní vypadá průběh objednávky? 

1. krok
2. krok

3. krok

4. krok


Homecredit aktualizace

Od začátku příštího roku aktualizuje společnost Homecredit svoje platební prostředí a starou verzi již nebudete moci využívat. Na tuto změnu jsme samozřejmě připraveni a novou verzi spouštíme s předstihem.

Z vaší strany není potřeba nic nastavovat. Pokud tuto splátkovou platbu již nabízíte, aktivovali jsme novou verzi za vás. Tím došlo k aktualizaci nejen propojovacích skriptů, ale i ikonky nebo názvu platby (dle požadavků Home Creditu). Pro jistotu tedy doporučujeme zkontrolovat, zda se vše zobrazuje dle vašich představ.

V případě, že ještě tuto platební metodu nevyužíváte, ale chcete tuto možnost aktivovat, podívejte se jak na to.

Nejprve kontaktujte přímo společnost Homecredit, kde uzavřete smlouvu pro využívání této platební metody.

https://www.homecredit.cz/partnerske-spolecnosti/stante-se/auto-na-splatky

Po uzavření smlouvy, získáte údaje na propojení, které zadáte přímo v sekci E-shop – Poštovné – Způsoby platby – Homecredit – Autorizace.

Upozornění: Platbu lze využít pouze pro objednávky od 1 000 Kč či 40 EUR do 100 000 Kč či 4 000 EUR.

Máte-li splátkovou společnost aktivní, zobrazí se u produktů nad 1 000 Kč kalkulačka (pokud tuto možnost máte nastavenou), kde si zákazník může nastavit orientační splátkový kalendář.

Automatické platby za pronájem e-shopu

Také se vám občas stává, že zapomenete prodloužit provoz e-shopu? To se samozřejmě může stát každému. Nově však můžete tuto starost hodit za hlavu. Aktivujte si automatickou úhradu prodloužení pronájmu eshopu/webu, premium provozu nebo personalizace a remarketingu a zbavte se otravného, zdlouhavého ručního placení poplatků.

Tuto funkci si nyní můžete aktivovat s příchozí proformou. Pokud budete platit kartou, zobrazí se možnost „Platební kartou opakovaně„.

Pokud zvolíte opakovanou platbu, mohou nastat tyto situace.

1) Pokud déle než 6 měsíců neproběhla automatická úhrada za pronájem eshopu (máte nastaveno placené období například ročně) ani další služby, zašleme Vám 10 dní před odečtením platby email s upozorněním. Po 10 dnech (při vyčerpání období původní služby) pak platbu provedeme za Vás.

2) Platíte-li například provoz měsíčně či čtvrtletně, platba se automaticky odečte bez předchozího upozornění, abychom Vaši schránku nehltili zbytečnými emaily. Automaticky se platba strhává i za doplňkové služby, které si můžete přiobjednat.

3) Pokud se automatická platba neprovede (např. nedostatek peněz na účtu), budeme vás o této situaci informovat. Platbu pak bude potřeba uhradit ručně.

O každém provedení automatické platby budete samozřejmě informováni emailem, se kterým Vám zároveň zašleme i fakturu na danou částku.

Souhlas k automatickým úhradám samozřejmě můžete kdykoliv zrušit a při dalších platbách si zvolit jiný způsob úhrady. Učiníte tak kliknutím na zbývající placené období.

Zde se dostanete do přehledu proforem a faktur a nad nimi naleznete tuto tabulku.

Kde postačí jednoduše kliknout na odkaz a automatické platby budou zrušeny.

 

Fakturace zdarma spuštěna

Připravili jsme si pro vás malý vánoční dárek. Online fakturaci zdarma. Jde o jednoduchý online formulář, pomocí které si snadno vytvoříte fakturu. Určena je pro malé a střední podnikatele, kteří například stále vystavují své faktury v Excelu nebo podobných programech. Připravujeme postupně rozšiřování funkcí, tak aby mohlo jít o plnohodnotnou konkurenci zavedeným online fakturačním systémům. Zkuste si sami tuto novou fakturaci, vystavení faktury je velmi jednoduché a je to zcela zdarma! 

Fakturaci naleznete na adrese:

https://bohemiasoft.cz/faktura-online

Po navštívení této stránky se objeví malá informační stránka, kde stačí kliknout na tlačítko „Vystavit fakturu zdarma“ a ihned můžete vytvořit svou první fakturu. Bez složité registrace, bezplatně a rychle. Podívejte se sami:

Snažili jsme se řídit heslem, že v jednoduchosti je krása a ty nejlepší věci v životě bývají zadarmo. Jak se nám to podařilo, posuďte sami:

Co fakturace umí

  • Vystavit daňový doklad, proformu, zálohovou fakturu a prodejku.
  • Jako způsob platby můžete zvolit platbu převodem, kartou, hotově, dobírku kartou nebo hotově a Paypal.
  • Odběratele i Dodavatele můžete vyhledat pouhým zadáním jeho IČ. Dohledání údajů je rychlé  a spolehlivé.
  • Fakturu lze vystavovat pro plátce i neplátce DPH. Struktura faktury se vaší volbě ihned přizpůsobí.
  • Vložení loga
  • U hotovostních plateb můžete zvolit způsob zaokrouhlení celkové částky faktury (matematicky, zaokrouhlení nahoru nebo dolu, případně ponechat bez zaokrouhlení).
  • Automatické generování QR kódu.
  • Nastavení vlastních sazeb DPH.
  • Systém ukládá poslední 3 faktury, ke kterým se můžete kdykoliv vrátit. Vzhledem k tomu, že systém není svázán registrací, jsou faktury viditelné pouze ve stejném prohlížeči a na stejném počítači, ve kterém byli vytvořeny a to pomocí cookies.
  • Vytvořenou fakturu lze přes volbu v menu uložit v .pdf formátu (po zadání emailu). A výsledná podoba faktura je pak zcela totožná se šablonou, ve které fakturu vytváříte. A následně můžete fakturu poslat zákazníkovi emailem nebo vytisknout.
  • Případně můžete fakturu vytisknout přes menu ihned bez ukládání do .pdf formátu. I v tomto případě musíte nejprve zadat svůj email a výsledný tisk je v tomto případě maximálně optimalizován i pro tisk na černobílé tiskárně a je šetrný vůči toneru (šetří tak vaše peníze). Je tedy na vás zda se spokojíte s optimalizovanou méně graficky atraktivní podobou faktury nebo přes .pdf soubor vytisknete fakturu grafickou.
  • V případě, že naleznete chybu, je k dispozici formulář, kde můžete tvůrcům faktury zaslat svůj postřeh nebo požadavek na to, co vám ve fakturaci ještě chybí.

Co připravujeme

  • Registrace přes Google účet umožní uchovávání opakujících se předvoleb tak, abyste nemuseli vždy zadávat stejné údaje (Dodavatele, logo, nastavení plátcovství DPH…)
  • Připojení platební brány, která umožní adresátovi faktury její rychlou úhradu.
  • Číselník fakturovaných položek.
  • Automatické párování došlých plateb
  • Automatické zasílání upomínek v případě neuhrazení faktury v termínu splatnosti
  • a plno dalších funkcí

Jak by se vám tato faktura líbila jako součást Webarealu? Co fakturaci říkáte? Podělte se o vaše zkušenosti v komentářích.

 

 

Zboží.cz – Dodání do Vánoc

Vánoce už jsou opravdu za dveřmi a většina z nás stále nemá nakoupené vánoční dárky. Pro mnohé nakupující bude v prosinci rozhodující především doba dodání. Nikdo přece nechce objednat vánoční dárek, který dorazí až po štědrém dni. Porovnávač Zboží.cz moc dobře ví, že je tento prvek v tomto období pro nakupující důležitý, a proto s ním začne pracovat.

Už první týden v prosinci se u obchodů začne zobrazovat ikona dárečku. Tato ikona značí garanci doručení do Vánoc, pokud si zákazník objedná do daného termínu a času, který si obchod nastavil v administraci Zboží.cz.

Návod zde: https://napoveda.seznam.cz/cz/zbozi/napoveda-pro-internetove-obchody/videonapoveda/#step6

Nastavení můžete provést již nyní. Pokud však chcete garantovat dodání do Vánoc, musí být dodání garantované pro celou Českou republiku. Promyslete tedy opravdu dobře, do kdy jste schopni tuto garanci dodržet. Pokud zboží do štědrého dne nedodáte, tedy porušíte podmínky akce, může být váš obchod ze Zboží.cz odstraněn.

Při nastavování garance lze nastavit i podmínky, za kterých je doručení do štědrého dne garantováno. Vždy je potřeba vyplnit datum a čas, kdy je potřeba nejpozději objednat, abyste stihli objednávku do Vánoc doručit. Dále můžete do poznámky uvést například přepravce či platbu, kterou je potřeba zvolit, aby objednávka opravdu v čas dorazila.

Například: Pokud objednáte do 19.12.2019 do 13 hodin pomocí dopravce PPL a zaplatíte objednávku kartou, bude vám zboží doručeno do Vánoc.

Zdroj: https://blog.seznam.cz/2019/10/doruceni-do-vanoc-na-zbozi-cz/

Heureka – Shoproku 2019

Heureka.cz pořádá již 11. ročník soutěže Shoproku 2019. Pokud tuto soutěž vyhrajete, můžete se tímto titulem pyšnit.  Soutěžit můžete ve 3 kategoriích cena kvalitycena popularity a cena Heureky. Pojďme se podívat, jak se do soutěže zapojit.

CENA KVALITY

Jedná se o cenu, kde zákazníci o kvalitě internetového obchodu rozhodují na základě zkušeností s nákupem v daném e-shopu. Soutěžit můžete ve 13 kategoriích a 44 podkategorií.

Do této soutěže jsou zapojeny všechny e-shopy, které využívají službu ověřeno zákazníky a zároveň vlastní certifikát ověřeno zákazníky. Vy sami si však můžete určit, v jaké kategorii chcete soutěžit.

CENA POPULARITY

Tuto cenu můžete získat, pokud je váš e-shop právě tím nejoblíbenějším. Nejoblíbenější e-shop určí internetový uživatelé vyplněním dotazníku, který bude dostupný od 2.12.2019 do 28.2.2020. Soutěžit můžete ve 13 kategoriích.

Do této soutěže se není potřeba registrovat, ale opět si můžete zvolit v jaké kategorii chcete soutěžit. Zákazníky můžete požádat o vyplnění dotazníku, nesmíte však zákazníky „podplácet“. Nesmíte tedy zákazníka „uplatit“ slevovým kupónem za vyplnění dotazníku či jiným způsobem. Takové e-shopy jsou od Heureky vyřazeny ze soutěže.

CENA HEUREKY

Tuto cenu udělí porota složená z předních osobností českého e-commerce trhu. Pokud chcete o cenu soutěžit, musí být váš e-shop něčím výjimečný.

Registraci je nutné provést z vaší strany, případě ze strany vašeho zákazníka a to v termínu od  2. 12. 2019 do 31. 1. Není nutné být v tomto případě registrovaný přímo na Heureka.cz.

Zaujala vás možnost získat některé z ocenění? Pokud ano, přečtěte si podrobné informace přímo na stránkách soutěže. Dozvíte se v jakých kategoriích můžete soutěžit, získáte informace o výhercích minulých ročníků a mnoho dalšího.

Zdroj: https://www.shoproku.cz/