V minulém článku ZDE jsme se seznámili s tím, co to je obsahový marketing (někdy také nazývaný content marketing). Pokud jste si předešlý článek přečetli, tak vás možná napadlo, že obsahový marketing není pro vás. Pojďme se podrobněji podívat na to, pro koho obsahový marketing je a pro koho ne.

Pro koho ANO

  • pokud chcete z dlouhodobého hlediska budovat úspěšný marketing – máte dlouhodobou strategii pro marketing
  • chcete docílit toho, aby váš obsah působil jako zdroj zákazníků, který bude pravidelně přivádět nové návštěvníky a zákazníky na váš eshop nebo web,
  • pokud chcete posílit SEO,
  • chcete budovat kvalitní náplň pro vaše sociální sítě, na kterých působíte (např. facebook, instagram, google plus atd.).

Pro koho NE

  • nechcete budovat povědomí o značce (zpravidla veškerý obsah děláte pod hlavičkou své značky nebo názvu eshopu a díky obsahu rozšiřujete počet lidí na internetu, kteří o vaší značce vědí),
  • potřebujete okamžité výsledky – budování kvalitního obsahu je dlouhodobá činnost, ale pokud člověk potřebuje okamžité výsledky a rychle zvýšit návštěvnost, tak může využít například reklamy na Google nebo Seznamu, reklamu na Facebooku a další kanály.

Na historii je krásné to, že se v ní najde hodně inspirace. Za průkopníka obsahového marketingu je považována znává firma John Deer, která vyrábí zemědělskou techniku. John Deer dokázal skvěle reagovat obsahovým marketingem na potřeby trhu kolem roku 1895. Tehdejší farmáři se snažili zlepšovat své farmářské schopnosti a dovednosti, ale problém byl v tom, že neměli žádný kvalitní zdroj informací o nových trendech v této oblasti. Proto firma John Deer začala v roce 1895 vydávat časopis pro své zákazníky, který se jmenoval The Furrow (česky bychom řekli Brázda). Firma začala tento časopis rozšiřovat mezi své zákazníky a tím tvořit kvalitní obsah. Dnes se časopis distribuuje ve více jak 40 zemích. Kvalitní obsah je prostě kvalitní obsah.

 

Může vás zajímat

Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem
WEBAREAL
0 shares91 views1
WEBAREAL
0 shares91 views1

Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem

bohemiasoft - Zář 04, 2024

Od vás, našich eshopařů, se nám množí informace o nepříjemných až agresivních praktikách obchodníků některých velkých eshopových platforem. Rádi bychom…

Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity
WEBAREAL
0 shares86 views
WEBAREAL
0 shares86 views

Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity

bohemiasoft - Zář 02, 2024

Slovenská pošta je jeden z nejrozšířenějších dopravců na Slovensku, proto jej má Webareal implementovaný už řadu let. Mapu s výběrem…

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares422 views
WEBAREAL
0 shares422 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Září 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30