Pokud používáte měření konverzí pomocí Sklik kódu, možná Vám v poslední době dorazil upozorňovací e-mail z Skliku, že je do 1.6. nutné zaktualizovat měřící kód.
S Webareal systémem již nemusíte nic řešit – aktualizaci jsme již provedli za Vás.
Proč se kód aktualizoval?
Nový měřící kód prozatím přináší jen větší stabilitu a menší výskyt konfliktů s možnými blokátory kódů. Pomůže tedy k přesnějšímu měření. Další funkcionalitu k tomuto kódu má však Sklik v plánu.
Více informací najdete v tomto článku:
https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/
K čemu vlastně konverzní kód slouží?
Pokud jakýkoliv zákazník vytvoří objednávku na Vašem eshopu, zapíše se tato informace do statistiky Skliku a Vy díky tomu můžete lépe sledovat, které kampaně Vám fungují lépe a které je potřeba pozměnit.
Ve výsledku díky tomu docílíte levnější konverze (získání nové objednávky), tedy levnější propagace Vašeho eshopu. Pokud využíváte Sklik reklamní kampaně a konverzní kód ještě nemáte aktivovaný, určitě doporučujeme nastavit. Můžete tak učinit ve své administraci v sekci Eshop / Webová analytika / Ostatní měřící kódy / Sklik – konverze.
Může vás zajímat

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…

Zákon o přístupnosti eshopů – jsme připraveni
bohemiasoft - Čvn 26, 2025Jak jsme vás již informovali, pracovali jsme na splnění nové zákonné povinnosti pro větší eshopy - "Zákon o přístupnosti eshopů".…

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.
bohemiasoft - Čvn 24, 2025Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Stejně jako se mění všechno v našem okolí, mnohdy až zběsilým tempem, mění…