Proč jde Webareál jinou cestou?
S novým tarifem Exclusive, společnými sklady a dopravci mimo českou republiku se mezi eshopaři znovu naplno rozjela diskuse o jazykových mutacích a otázka proč jde Webareál jinou, vlastní , cestou v jazykových mutacích. Na podpoře systému se nezastaví a i já vysvětluji, proč?
A znovu odpovídám. Protože náš vývoj máme podpořen vlastní praxí z obchodování po celé Evropě a proto máme v každém státě naší mutace vlastní národní podporu.
V čem je to dobré? Protože i když jste opravdu dobří, nikdy nemůžete stihnout sledovat situaci na trhu, zákony a změny v národních účetních specifikách jednotlivých států.
Proto také Webareal nepodporuje zdánlivě snažší cestu jazykové mutace pomocí překladače?
Lokalizace není překlad!
No, i pro nás by to bylo jednodušší a levnější.
Ale představte si situaci, kdy máte obchodování rozjeté a zasíláte zásilku českým dopravcem např. jen na Slovensko. Jak to odlišíte, jak si necháte zaplatit za dopravu mimo republiku? Ano, jsou tady taková řešení, že si do obchodních podmínek připíšete, že cena dopravy se může lišit, pokud budete zasílat produkt mimo republiku. Ano, můžete to řešit dalšími možnostmi dopravy. Ano, někteří dopravci jdou také dál a rozšiřují se. Ale chcete čekat? Chcete to řešit u každé objednávky?
Ano – u dvou to vyřešíte a ohlídáte, ale pokud máte objednávek stovky vyplatí se Vám určitě včas řešit i lokalizaci a jít naší cestou!
Vidíme každý den ve skladech, že balit a zasílat zásilky musíte v minutách. Nemáte hodiny řešit se zákazníkem jakou dopravu zvolit, číst emaily a upravovat ceny v objednávce, měnit dopravce, zjišťovat.
To samé je s platebními bránami. Zase určitě najdete takovou, která obchoduje po celé Evropě a dobře se Vám s ní pracuje, ale zná a důvěřuje jí také zákazník v Maďarsku, v Rumunsku?
Tak proto! Jdeme jinou cestou a Vám se o tom vyplatí určitě přemýšlet také, protože každá naše mutace tyto základní věci řeší. Lokalizace je důležitá, pokud chcete rozvoj brát vážně.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…
Přidat komentář