Nápad na vybudování fulfillment skladu jsme dostali v loňském prosinci. Postupně jsme vás seznamovali s přípravami této služby. Spuštění jsme si naplánovali na březen. A opravdu jsme (kupodivu) všechno stihli podle plánu. Nyní jednáme s prvními eshopy o spolupráci a zavážíme sklad zbožím od nejrychlejších internetových obchodů.
Takto to nyní v našem skladu nyní vypadá:
Uvítáme další zájemce o náš sklad. Nejen z řad zákazníků eshopového systému Webareal, ale dokážeme pomoci prakticky každému eshopu v libovolném systému. Napojíme každý eshop!
Všechny informace najdete souhrnně na adrese: www.skladproeshopy.cz
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Na základě prvních dotazů se zájemci, jsme sestavili několik nejčastějších dotazů, které vás zajímají:
Externí sklad provozuje sami nebo přes externí firmu?
Celý fulfillment sklad provozujeme sami. Myslíme, že se tak nejlépe postaráme o co nejlepší vyřízení vašich objednávek. Celý proces od doručení objednávky z eshopu, až po předání dopravci máme v rukách my sami.
—
Abych mohl využívat váš sklad musím mít eshop na Webarealu?
Nikoliv. Samozřejmě pokud máte eshop na Webarealu, je všechno připraveno a běží to jak po drátkách. Ale můžete mít svůj internetový obchod kdekoliv, stačí se jen domluvit na způsobu předávání vašich objednávek.
—
Budu mít přehled o aktuálním počtu kusů na skladě?
Zašleme vám 1x ročně inventuru aktuálního stavu vašeho skladu u nás. Kdykoliv můžete zažádat o vytvoření mimořádné inventury. Případně se můžete domluvit na jakémkoliv jiném způsobu předávání informací o počtu kusů na skladě.
—
Jaké dopravce využíváte?
Momentálně máme smlouvu s PPL (včetně výdejních míst ParcelShopu) a Českou poštou. Nechceme příliš rozšiřovat počet dopravců, pokud budeme přes tyto 2 dopravce provozovat většinu zásilek, můžete pro vás vyjednat ty nejlepší ceny.
—
Jste pojištění?
Ano, jsme pojištěny na všechny běžná i živelná rizika.
—
Kolik mne to bude bud stát?
Náš ceník je zcel průhledný. K cenám dopravců nepřipočítáváme žádnou přirážku, cena se počítá z ceny za kompletaci objednávky (30 Kč), paušální částky podle počtu objednávek, skladovného a skutečně použitého balícího materiálu.
Líbí se vám naše nová služba? Chcete se stát našimi zákazníky?
Službu jsme právě spustili! Pokud máte zájem o naše služby napište nám, probereme všechny možnosti. Vaše zboží se už teď do našeho skladu těší, tak si rezervujte ve skladu místo – bohužel není nafukovací a už se nám hlásí první eshopy. Nechceme naše služby omezovat pouze na zákazníky Webarealu. Takže pokud provozujete váš eshop v jiném řešení, ozvěte se nám. Probereme to. Děkujeme a těšíme se na vás.
Může vás zajímat

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025
bohemiasoft - Říj 08, 2025E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme…

Přijďte za námi na Reshoper!
bohemiasoft - Zář 02, 2025Ve čtvrtek 4. září 2025 se koná ecommerce konference a veletrh RESHOPER. Jde o již tradiční veletrh situovaný v Křižíkovo pavilonu…

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu
bohemiasoft - Srp 28, 2025Jistě jste si všimli, že v letošním roce postupuje tempo nových funkcí na Webarealu velmi rychlým tempem. Je to jednak…