SafePower: Bezpečnost a výkon bez kompromisů.

Každá e-shopová platforma – včetně Webarealu – z podstaty svého technického řešení je určitým kompromisem co se týká sdíleného serveru, databáze a výpočetního výkonu celé platformy „krabicových“ e-shopů. Díky tomu je možné poskytovat nízkou cenu za pronájem a provoz takového e-shopu.

Přemýšleli jsme, jak našim nejnáročnějším a největším zákazníkům nabídnout ještě lepší bezpečnost i výkon pro jejich e-shopy. Ideálně pomocí samostaného serveru a dalších unikátních služeb. Zhmotněním naší ideje se již brzy stane nová službu, kterou jsme pracovně nazvali „SafePower„.

Pojďme se podívat na to, co připravujeme

Samostatný server

Váš e-shop poběží na samostatném hostingu, odděleném od dalších e-shopů v systému Webareal. Nebudete se tedy dělit o společný prostor, kapacitu ani výpočetní výkon.
Jeho kapacita a diskový prostor bude 100% k dispozici pouze vám a vašim zákazníkům.

Individuální nastavení API

Dle vašich požadavků vám nastavíme dostatečnou kapacitu API pro propojení s externími službami.

Co dalšího SafePower přinese vašemu podnikání:

  • jistota výkonu eshopu na úrovni zakázkového eshopu
  • ničím neovlivněný  výpočetní výkon vašeho eshopu
  • neomezený prostor na serveru
  • dohledové centrum serveru k dispozici 24/7
  • zázemí robustní platformy Webareal zajišťující další vývoj eshopu stejně jako u ostatních sdílených „krabicových“ eshopů
  • maximální bezpečnost zajištná vlastním firewallem
  • individuálně nastavený výkon API bez příplatků

SafePower bude spuštěna ještě do konce roku 2025.

Cena služby SafePower bude činit 9900 Kč / 396 € měsíčně + DPH a bude zahrnovat platbu za váš stávající tarif i případně za nadlimistní API requesty. Přesun stávajícícho eshopu na oddělený hosting – jednorázová platba 3900 Kč / 156 € + DPH.
Žádné další (ani stávající) příplatky neplatíte.

 

Webareal Pay – nejvýhodnější platební brána spuštěna

Připravili jsme pro vaše eshopy novou platební bránu, která nabízí bezkonkurenční výhody, je plně integrována do administrace vašich eshopů a ideálně dotváří Webareal eshopy v komplexní ecommerce systém. Pro online platby nic lepšího nenajdete!

Nejnižší poplatky

S platební bránou Webareal Pay ušetříte – má velmi výhodné poplatky za platbu kartou i za online převody:

  • poplatek za platbu VISA nebo Mastercard 0,79% + 0,7 Kč
  • poplatek z transakce online bankovním převodem 0,79%
  • žádný měsíční poplatek (ani pro nejmenší eshopy)
  • kompletní ceník naleznete zde

Výpis transakcí v administraci

Výpis všech uskutečněných i nedokončených transakcí naleznete přehledně přímo v administraci vašeho eshopu. K dispozici bude také export transakcí dle zvoleného časového období ve formát CSV nebo ABO. Snadněji to již nelze!

Refundace a opakující se platba

Také připadné refundace budete moci zadat přímo z administrace vašeho eshopu, u dané převodní transakce. Založit budete také moci novou platbu na libovolnou částku nebo zaslat zákazníkovi připomínku na nedokončenou platbu.

Vlastní logo a inline platební brána

Na výběr budete mít ze 4 variant zobrazení platební brány:

  • REDIRECT – přesměrování na URL adresu brány
  • INLINE – vyskakovací okno

V platební bráně budete moci mít trvale zobrazené vaše firemní  logo.

Převod peněz na účet denně

Každý to známe, bez peněz to nejde. A proto i v naší platební bráně bude zaručena rychlá každodenní výplata peněz na váš firemní bankovní účet.

 

 

Jak Webareal Pay získat

Jednoduše v levém menu klikněte na Webareal Pay a následně klikněte na tlačítko „registrovat platební bránu“.

Následně již projdete registrací dle pokynů. K registraci potřebujete 2 doklady totožnosti (například občanku, řidičský průkaz, pas či jiný) a doklad o vlastnictví bankovního účtu.

Po dokončení registrace prosím vyčkejte na schválení platební brány. Jakmile bude vše v pořádku, bude platební brána povolena a budeme Vás informovat.

Jak Webareal Pay nastavit?

Přejděte do sekce E-shop – Poštovné – Způsob platby. Zde již platební bránu Webareal Pay naleznete a aktivujete.

Využít můžete 2 režimy platební brány a to Inline a Přesměrování. Při zvolení inline, zůstává zákazník během platby stále na Vašem e-shopu a není nikam přesměrován (platební brána se zobrazí přímo na dané stránce). Při zvolení přesměrování bude zákazník přesměrován na stránku s platební bránou, kde následně nákup dokončí.

Dále si můžete platební bránu personalizovat dle potřeb a to změnou barevného schématu, aby ladila s Vaším brandem, nahrání loga atd.

Nezapomeňte si aktivovat jaké platební metody chcete na e-shopu zobrazovat. Platební metody také musíte následně propojit s dopravami v sekci E-shop – Poštovné – Způsob dopravy.

Jak může platební brána přes Webareal Pay vypadat?

Ke stažení

  • kompletní ceník platební brány Webareal Pay naleznete zde
  • smlouva o platebních službách (česky, slovensky, anglicky)
  • obchodní podnínky jsou k dispozici zde

Technické řešení platební brány Webareal Pay založeno na stabilním systém Comgate. 

 

 

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.

Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Připravte svůj eshop na vánoční provoz!  Šablony nové generace TITANIUM, PLATINUM A URANIUM zcela vyhovují aktuálním trendům a technologickým inovacím, jsou přátelské k SEO optimalizaci, vyvíjeli jsme je s ohledem na co nejlepší UX/UI.

Používáte-li šablony starší nebo dokonce šablony neresponzivní, je nejvyšší čas na změnu. Nemusíte se bát, že byste ve vyhledávačích ztratili pozice nebo se vám při přepnutí šablony „všechno rozbilo“. Jak jistě víte, můžete si nejprve změnu šablony sami vyzkoušet na kopii vašeho eshopu (návod najdete v administraci v sekci Design webu / Grafické šablony).

Pokud si ale přesto nevíte rady nebo na změnu nemáte čas, nechte tuto práci na nás. Během týdne od domluvy může dostat váš eshop novou podobu!  Přesuneme do nové šablony kompletní obsah jak produktový, tak i textový, tak aby nedošlo k žádným problémů s indexací ve vyhledávačích. Provedeme v úpravy v menu, patičce, vyladíme úvodní stránku, sladíme barevnost šablony s logem, přidáme ikonky do menu. A až po odsouhlasení všech změn a celé podoby nového designu, provedeme finální redesign.

Pro změnu vám silně doporučujem vybrat si ze šablon nové generace: TITANIUM, PLATINUM nebo URANIUM. V případě, že máte o změnu šablony zájem a chcete to celé nechat na nás, kontaktujte s tímto požadavkem naši technickou podporu na emailu podpora@bohemiasoft.com nebo telefonicky +420 776 766 412.

Cena za tuto službu činí 3000 Kč / 120 € + DPH.

Nebo pokud uvažujete o větší změně grafiky vašeho eshopu, neváhejte nás také kontaktovat. S našimi grafiky se určitě dohodnete k vaší spokojenost.

 

 

 

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025

E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme chybět ani my. Připojte se k nám 9. října 2025 v Bratislavě a zastavte se za námi na našem Webareal stánku popovídat o tom, jak posunout váš eshop zase o kousek dál. Budete mít možnost potkat se i s dalšími majiteli a manažery e-shopů, kteří chtějí strategicky růst a držet krok s nejnovějšími trendy v e-commerce.

Kde? 

  • Hotel Vienna House Easy by Wyndham
  • Galvaniho 16880/28, Bratislava

Hotel bude hostit celý den plný inspirace – přednášky a workshopy, kde přední odborníci budou diskutovat o marketingu, datech, právu, logistice, umělé inteligenci, financích a dalších tématech. Můžete se také těšit na setkání s majiteli e-shopů, kteří již našli svou cestu k úspěchu a podělí se o své zkušenosti.

Co vás čeká?

  • 20 přednášek od předních odborníků a úspěšných majitelů e-shopů.
  • 10 workshopů, ze kterých si odnesete konkrétní tipy a nástroje pro okamžité použití.
  • Stánky partnerů s odborníky, kteří vám pomohou vyřešit vaše výzvy.
  • Organizované networkingové akce a afterparty pro nové kontakty a spolupráci.

Vstup pro majitele e-shopů je zdarma, protože společně s našimi partnery investujeme do úspěchu celé e-commerce komunity.

Během konference se můžete spojit s ostatními návštěvníky v aplikaci Eventee a získat mnoho zajímavých kontaktů. Na závěr se uskuteční afterparty, kde se můžete zúčastnit organizovaného networkingu, seznámit se s ostatními účastníky a vychutnat si drink nebo dva.

Zažijte den plný inspirace a získejte know-how pro rozvoj vašeho e-shopu.

Budeme se na vás s našimi specialisty z Webarealu těšit!

 

 

Přijďte za námi na Reshoper!

Ve čtvrtek 4. září 2025 se koná ecommerce konference a veletrh RESHOPER. Jde o již tradiční veletrh situovaný v Křižíkovo pavilonu na Výstavišti Praha-Holešovice. 

Brány výstaviště se otvírají v 8:00 hodin a náměty a tipy pro své online podnikání můžete získávat plných 12 hodin. Budeme rádi, když nás navštívíte na našem stánku B 6 (v pavilonu B).

Program konference naleznete na této adrese – všechny přednášky můžete navštívit zdarma v rámci Základní (bezplatné) vstupenky.

Těšíme se na vás!!

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu

Jistě jste si všimli, že v letošním roce postupuje tempo nových funkcí na Webarealu velmi rychlým tempem. Je to jednak díky tomu, že jsme v minulých letech zapracovali na modernizaci programového jádra celé eshopové platformy, nasazení API, dalších pokročilých vylepšeních celého systému, ale i posílením našeho devel týmu.

Zároveň si uvědomujeme, že některým z vás chybí určité specifické funkce, jejichž použitelnost ale není hromadná a využijete je vy nebo maximálně desítky dalších speciálních eshopů.

Spouštíme proto placené programování individuálních úprav Webarealu!

Pokud vám chybí v systému nějaké funkce, vylepšení, napojení na externí službu, zkrátka cokoliv co by vám usnadnilo vaši práci – kontakujte nás s vaším požadavkem. Pokusíme se vám pomoci a požadavek za úplatu pro vás naprogramovat.

A jaký bude postup individálního programování?

  1. zašlete nám váš požadavek (stačí stručně popsaný)
  2. zkontaktuje vás náš account manager, se kterým si detailně ujasníte všechny parametry vaší požadované úpravy
  3. zjistíme zda je váš požadavek reálný, naceníme jej a navrhneme termín realizace
  4. v případě, že odsouhlasíte nabídku, sepíšeme objednávku a  po uhrazení 50% zálohy z celkové ceny úpravy se pustíme do naprogramování funkce
  5. po předání funkce do provozu, vás na funkci zaškolíme a doúčtujeme zbylou smluvenou částku za kompletní vývoj

V případě, že bude funkce implementována do  jádra systému Webareal (nepůjde to jinak), bude následně zveřejněna a bude k dispozici i ostatním uživatelům.

Potřebujete-li tedy speciální úpravu nebo vylepšení, neváhejte nás kontaktovat na emailu podpora@bohemiasoft.com, pokusíme se vám co nejvíce pomoci.

 

Specialisté Webareal

Víte, že Webareal spolupracuje s celou řadou expertů na různé ecommerce a podnikatelské činnosti?  V současné době jde o téměř 40 odborníků. A navíc, tito specialisté jsou vám plně k dispozici. Jejich zkušeností můžete využít například v oblasti marketing (PPC, SEO,  affil program, e-mail marketing, sociální sítě, linkbuilding), webové i tiskové grafiky, plnění, nastavení a optimalizaci eshopů, školení, programování, analytiky a dalších oborech.

Kde specialisty najdete?

Kompletní seznam našich odborníků, včetně kontaktů a seznamem toho, s čím vám mohou pomoci, naleznete přehledně na adrese: https://specialiste.webareal.cz/

V profilu každého prověřeného speciality najdete informace s čím vám může pomoci, jaká je jeho odbornost, jak ho můžete kontaktovat a jak probíhá spolupráce. Na vás tak zbývá učinit první krok – zvolit a zkontaktovat svého osobního odborníka a rádce.

Nenechte si utéct konkurenci. Využijte odborných služeb, „nachytřete se“, uspořte čas i peníze hledáním dávno nalezených cest. Vytěžte naše odborníky na maximum!!

Doporučte Webareal a získejte 20% provizi

Doporučujte Webareal a získejte z každého získaného zákazníka až 2877,60 Kč (115 €) každý rok.

Milujete Webareal? Doporučujte ho svým známým a vyělávejte na tom. V našich systémech si již desítky tisích zákazníků zkusilo založit a vybudovat e-shop pro obchodování na internetu. Přiveďte nám nového zákazníka a získejte trvalou odmě nu pro sebe. Obdržíte trvalou, každoroční provizi ve výši 20% z každé platby přivedeného zákazníka. Vyplatí se to!

Začněte zde: Affil program

Skutečně jde o trvalou provizi! Tedy jakmile se přes váš affil odkaz zaregistruje nový zákazník, na váš účet bude z každé jeho platby již navždy připsáno 20%. A to po celou dobu, kdy bude mít u Webarealu svůj eshop.

Náš provizní affil program využívají stovky uživatelů a pro některé z nich je to již velmi pěkný, stabilní a trvalý příjem peněz. Přidejte se k nim.

 

 

 

Novinky ve funkci Wishlist: rychleji, jednodušeji, přehledněji

Wishlist si rychle našel oblíbení. A protože nasloucháme potřebám našich e-shopařů, přidali jsme do této funkce několik vylepšení, která usnadní zákaznický zážitek i práci v administraci.

Co je nového?

Nový výchozí seznam „Oblíbené“

Zákazník nemusí vytvářet žádný vlastní seznam. Stačí kliknout na srdíčko a produkt se uloží do seznamu „Oblíbené“.

Srdíčka jsou viditelná i pro neregistrované uživatele

Zákazníci uvidí u produktů ikonku Wishlistu i před přihlášením. Pokud na ni kliknou, zobrazí se jim informace, že pro uložení produktů je potřeba se přihlásit nebo zaregistrovat.

Wishlist v detailu zákazníka v administraci

Jako e-shopař nyní přímo v detailu zákazníka vidíte, jaké produkty si uživatel uložil do seznamu přání. Získáte tak lepší přehled o jeho preferencích.

Tato vylepšení vznikla přímo na základě vašich podnětů a věříme, že Wishlist díky nim bude ještě užitečnější součástí vašeho e-shopu.

Připravujeme vlastní platební bránu Webareal Pay

Připravujeme pro vás vlastní, bezkonkurenčně výhodnou platební bránu – Webareal Pay. Pro integraci s eshopy na Webarealu nic lepšího nenajdete. Na co se můžete těšit?

Nejnižší poplatky

S naší platební bránou Webareal Pay* ušetříte. Očekávat můžete velmi výhodné poplatky jak za platbu kartou, tak i za online převody. V našem podání to znamená:

  • poplatek za platbu kartou VISA nebo Mastercard 0,79% + 0,7 Kč
  • poplatek z transakce online bankovním převodem 0,79%
  • žádný měsíční poplatek (ani pro nejmenší eshopy)

Výpis transakcí v administraci

Výpis všech uskutečněných i nedokončených transakcí naleznete přehledně přímo v administraci vašeho eshopu. K dispozici bude také export transakcí dle zvoleného časového období ve formát CSV nebo ABO. Snadněji to již nelze!

 

Refundace a opakující se platba

Také připadné refundace budete moci zadat přímo z administrace vašeho eshopu, u dané převodní transakce. Založit budete také moci novou platbu na libovolnou částku nebo zaslat zákazníkovi připomínku na nedokončenou platbu.

 

Vlastní logo a inline platební brána

Na výběr budete mít ze 4 variant zobrazení platební brány:

  • REDIRECT – přesměrování na URL adresu brány
  • INLINE – vnořené okno
  • INLINE – vyskakovací okno
  • Checkout SDK – platební metody Google Pay a Apple Pay přímo v košíku obchodu

V platební bráně budete moci mít trvale zobrazené vaše firemní  logo.

Převod peněz na účet denně

Každý to známe, bez peněz to nejde. A proto i v naší platební bráně bude zaručena rychlá každodenní výplata peněz na váš firemní bankovní účet.

 

 

 

* Technické řešení platební brány Webareal Pay založeno na stabilním systém Comgate. 

 

 

Jak psát SEO články, které zaujmou čtenáře i vyhledávače

Meta description: Naučte se psát SEO články, které zaujmou čtenáře i vyhledávače. Tipy na strukturu, obsah, optimalizaci pro AI a měření výkonu v roce 2025

SEO copywriting už dávno není jen o tom, jak nacpat do textu co nejvíc klíčových slov. V roce 2025 přináší úspěch obsah, který splňuje dvě podmínky: poskytuje hodnotu čtenářům a je přehledný a srozumitelný i pro vyhledávače. Jak takový článek napsat?

Začněte kvalitní analýzou klíčových slov
Každý SEO článek by měl stát na dobře zvolených klíčových slovech. Nejde jen o ta s nejvyšším hledaností – důležité jsou i long-tail fráze, které odpovídají reálným dotazům uživatelů. Pro jejich zjištění využijte nástroje jako Google Search Console, Ahrefs, Collabim, Marketing Miner, nebo přímo návrhy z Google (auto-doplňování, „Lidé se také ptají“).

Tip: Zaměřte se na kombinaci transakčních, navigačních a informačních dotazů podle cíle článku.

Struktura textu: pište pro lidi, formátujte pro Google
Dobře strukturovaný článek je základním kamenem úspěchu v SEO i v práci s obsahem obecně. Jasná hierarchie nadpisů pomáhá nejen čtenářům orientovat se v textu, ale i vyhledávačům pochopit, o čem stránka je. Hlavní nadpis, H1 použijte na stránce pouze jednou – měl by vystihovat klíčové téma článku.
Nadpisy H2 a H3 pak rozdělí obsah do logických sekcí a podsekcí, což přispívá k přehlednosti a usnadňuje indexaci. Takový text se lépe zobrazuje ve výsledcích vyhledávání i v AI odpovědích, které Google stále častěji generuje.

Kromě nadpisů zvyšují čitelnost článku odrážky, číslované seznamy a krátké odstavce o délce 2–4 vět. Tyto prvky pomáhají zejména uživatelům mobilních zařízení, kde dlouhé bloky textu působí odrazujícím dojmem. Přehledná struktura motivuje čtenáře k tomu, aby na stránce zůstali déle, což pozitivně ovlivňuje metriky jako míra okamžitého opuštění nebo čas strávený na stránce. Pamatujte i na vizuální členění obsahu pomocí tabulek, rámečků či ikon, které mohou zpříjemnit čtení a zvýšit atraktivitu textu.

Další klíčovou součástí dobře strukturovaného článku jsou interní odkazy, které propojují související obsah na webu. Tyto odkazy pomáhají uživatelům snadno najít další informace a zároveň podporují SEO tím, že posilují strukturu webu a přenášejí autoritu mezi stránkami. Nezapomínejte ani na kvalitně napsaný meta title a meta description – měly by být lákavé, stručné a obsahovat klíčová slova. Tyto prvky rozhodují o tom, zda uživatel na váš odkaz ve výsledcích vyhledávání klikne, a mají vliv i na hodnocení stránky vyhledávači.

Tip: Nezapomeňte na ALT texty u obrázků a případně schémata (strukturovaná data) pro zvýraznění ve výsledcích vyhledávání.

Obsah: přinášejte hodnotu, ne klišé
Článek, která má hodnotu pro SEO musí skutečně odpovídat na dotaz který uživatel zadal do vyhledávání. Vyhýbejte se prázdným frázím a zaměřte se na reálný přínos:

  • Odpovězte na to, co uživatel hledá – ideálně hned v úvodu.
  • Přidejte příklady z praxe, data, grafy nebo citace.
  • Nabídněte vlastní úhel pohledu, nejen přepis toho, co píší ostatní.
  •  Pište srozumitelně a přizpůsobte jazyk typu cílového publika

Tip: Zkontrolujte, zda článek splňuje principy E-E-A-T (expertíza, zkušenosti, autorita, důvěryhodnost). Google v roce 2025 stále víc zohledňuje, kdo obsah píše a zda je důvěryhodný.


Optimalizace pro AI Overviews a nové formáty ve vyhledávání
S nástupem AI odpovědí, jako jsou Google AI Overviews, se mění způsob, jakým vyhledávače pracují s webovým obsahem. Umělá inteligence vybírá informace přímo ze stránek a prezentuje je uživatelům ve formě stručných shrnutí hned na začátku výsledků vyhledávání. Články, které obsahují jasné a srozumitelné shrnující odstavce, mají větší šanci dostat se do těchto AI umístění. Proto je důležité do textu zařazovat krátké sekce, které přímo odpovídají na typické dotazy uživatelů, ideálně hned na začátku nebo v úvodu každé důležité části článku.

AI systémy, včetně těch od Googlu, dávají přednost obsahu, který je stručný a jednoznačný. Složitě formulované věty, zbytečná omáčka a nejasné výroky mohou způsobit, že algoritmus nevyhodnotí obsah jako vhodný pro zobrazení ve svých odpovědích. Z tohoto důvodu je dobré zaměřit se na přímá tvrzení, jasné definice a konkrétní doporučení. Tím nejen zlepšíte šance na využití vašeho obsahu v AI přehledech, ale také uděláte článek přístupnější pro čtenáře, kteří hledají rychlé a přesné informace.

Neméně důležité je uvádět v článcích zdroje, citace a odkazy na ověřené informace. AI se snaží vybírat důvěryhodné a odborné odpovědi, a proto preferuje obsah, který se opírá o kvalitní a transparentní podklady. Zmínky o odborných studiích, oficiálních statistikách či relevantních autoritách v oboru zvyšují nejen hodnotu článku pro čtenáře, ale i jeho šanci, že ho AI vyhodnotí jako spolehlivý zdroj. Strukturovaný, věcný a podložený obsah tak dnes představuje klíč k úspěchu ve světě vyhledávání řízeného umělou inteligencí.
Tip: Vytvářejte obsah tak, aby mohl být použit jako přímá odpověď (tzv. zero-click result), ale zároveň motivoval uživatele k prokliku pro hlubší informace.


Jak poznat, že SEO článek funguje? Měřte, testujte, vyhodnocujte
Publikováním článku vaše práce rozhodně nekončí. Sledujte výkon článků pomocí Google Search Console, Google Analytics, Hotjar apod.:

  • Která klíčová slova přivádějí návštěvníky?
  • Jaká je míra prokliku (CTR) z výsledků vyhledávání?
  •  Kolik času čtenáři na stránce tráví?
  •  Kolik z nich přejde na další stránku (interní odkazy)?

Tip: Obsah pravidelně aktualizujte – jakmile článek zastará (např. data, odkazy, trendy), jeho výkonnost klesá.

Závěr
Články, které zaujmou čtenáře i vyhledávače, nestojí na pouhém „optimalizování na klíčová slova“. Úspěšný text spojuje odborně zpracovaný obsah, kvalitní strukturu, faktickou správnost a neustálou péči. V době AI ve vyhledávání bude stále víc záležet na tom, zda váš obsah přináší skutečnou hodnotu a odpovědi.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailing, správu sociálních sítí, správu zbožových vyhledávačůobsahový marketing.