Připravujeme novou šablonu Palladium

Šablony nové generace Titanium, Uranium a Platinum u vás sklízejí velký úspěch. Proto bychom vám rádi oznámili, že pracujeme na další šabloně v našem novém grafickém stylu.

Šablona Palladium bude mít produktové horní horizontální menu, širší rozvržení, 4 produkty na řádku na úvodní straně a 3 v kategorii. Hlavní barvou této šablony bude fialová.

Šablona bude také obsahovat několik novinek, jako například velmi atraktivní zobrazení zvoleného produktu přes celou šíři obrazovky. Celkové se snažíme u této šablony o čistou a jednoduchou grafiku, minimalistické rozvržení boxů s důrazem na co nejlepší ergonomii ovládání celého eshopu a o zřetelně jasný celý nákupní proces.

Vlastní grafickou podobu můžete vidět na 2 přiložených náhledech úvodní stránky a výpisu kategorie (po kliknutí se zobrazí šablona v reálné velikosti).

Co šabloně říkáte, těšíte se?

 

 

 

 

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později

Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro tyto situace jsme do e-shopových řešení přidali šikovného pomocníka Wishlist.

Wishlist umožňuje registrovaným zákazníkům ukládat si produkty, které je zaujaly, do vlastních seznamů. Tyto seznamy si mohou pojmenovat, upravovat a kdykoli se k nim vrátit. A co je nejdůležitější, z uložených produktů lze rovnou vytvořit objednávku.

Proč je Wishlist skvělý nástroj pro vaše zákazníky?

  • Mají přehled o produktech, které je zaujaly, i když nenakoupí hned.
  • Mohou si tvořit různé seznamy podle svých potřeb (např. „Narozeniny“, „Vánoce“, ..).
  • Zvyšuje šanci na dokončení nákupu, protože zboží už „mají v oku“.

Co Wishlist přináší vám jako provozovateli e-shopu?

  • Zákazníci se vracejí častěji a e-shop se stává jejich „nákupní inspirací“.
  • Zvýšení konverzí z opakovaných návštěv.
  • Informace o vložených produktech do Wishlistu. Víte jaké produkty zákazníky zaujali.

Jak Wishlist funguje?

Každý registrovaný uživatel má přístup ke svému osobnímu Wishlistu, kde si může:

  • Ukládat produkty do vlastních seznamů.
  • Kdykoliv si seznamy upravovat a procházet.
  • Produkty z Wishlistu jednoduše přidat do košíku a dokončit nákup.

Jak začít?

Připravili jsme pro vás podrobný návod, který vás provede nastavením krok za krokem:

https://helpdesk.webareal.cz/2025/07/02/wishlist/

Wishlist je výborný nástroj, jak udržet zákazníky v kontaktu s vaší nabídkou i v případě, že se ještě nerozhodli. Vyzkoušejte novou funkci a dělejte z návštěvníků vracející se zákazníky.

 

 

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu

Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze?

V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt. Zákazníci se čím dál častěji rozhodují na základě recenzí ostatních uživatelů, a to nejen při nákupu drahého zboží, ale i běžného spotřebního sortimentu.

Až 95 % zákazníků čte recenze před nákupem a pro většinu z nich jsou důležitější než samotný popis produktu. Důvěra, kterou recenze budují, přímo ovlivňuje vaše tržby i pověst značky.*

*Podle průzkumu Spiegel Research Center (Northwestern University) z roku 2023 si 95 % zákazníků přečte recenze před nákupem online.

Kde recenze nejvíce pomáhají?

Zákaznické hodnocení není jen „nice to have“, může výrazně ovlivnit vaše výsledky v několika klíčových oblastech:

  • Google reklamy: Recenze se zobrazují jako „zlaté hvězdičky“ a zvyšují míru prokliku (CTR) až o 15 %, zároveň snižují náklady na proklik (CPC) o 5–15 %.

    obrázek ilustrující důležitost sbírání recenzí. Produkty z e-shopu označené 5 hvězdami se zobrazují jako první

    recenze a hvězdičky

  • Organické vyhledávání: Díky SEO rich snippets se zvyšuje viditelnost i důvěryhodnost výsledků a návštěvnost může vzrůst až o 20 %.
  • Google Moje Firma a Mapy: Pozitivní recenze zvyšují šanci, že si vás zákazník vybere právě z mapy.

    Google záložka o Jabkolevně při zobrazení lokálních podniků

    Jabkolevně

  • Webové stránky: Umístěním widgetů na hlavní stránku, nebo produktové karty zvyšujete konverze a důvěru během nákupního procesu.

    Widget tak, jak se zobrazuje na e-shopu klienta

    spolehliverecenze

Nečekejte na lepší dobu, začněte budovat důvěru už dnes!

Budování důvěry není jednorázová aktivita, ale dlouhodobý proces. E-shopy, které se tomu aktivně věnují, mají náskok a zákazníci se k nim nejen vracejí, ale i je doporučují dál.

Spolehliverecenze.cz je nezávislá platforma, která Vám pomůže budovat důvěru se zákazníky díky ověřeným a autentickým recenzím. Jako certifikovaný partner Google, navíc zajišťují zobrazení zlatých hvězdiček u vašich reklam, což výrazně zvyšuje jejich atraktivitu a tím i návštěvnost z Google Ads.

Jak Spolehliverecenze.cz pomáhají e-shopům růst?

Služba je navržena tak, aby maximalizovala počet pozitivních hodnocení a zároveň vám šetřila čas i peníze.

Co nabízí:

  • 2x-3x více recenzí než běžné metody díky automatizovaným výzvám pomocí vyskakovacího (pop-up) okna, QR kódu, emailu a SMS.
  • Plná integrace s Google Ads a organickými výsledky vyhledávání.
  • Widgety a certifikáty, které zvýrazní hodnocení přímo na vašem e-shopu.
  • Sběr a překlad recenzí ve 26 jazycích.

Konkrétní příklady a case-studies najdete ZDE

Hledáme 3 e-shopy na spolupráci!

Ve Spolehliverecenze.cz chtějí vytvořit další úspěšnou případovou studii a právě teď hledají 3 ambiciózní e-shopy, které:

  • mají minimálně 1 000 objednávek měsíčně,
  • mají aktivní Google Ads kampaně,
  • a jsou připraveny zkusit něco nového.

Nabízí vám 3 měsíce služby Spolehliverecenze.cz zcela zdarma výměnou za spolupráci při tvorbě případové studie.

Máte o spolupráci zájem?

Kontaktujte je přímo na email: t.glogar@spolehliverecenze.cz
zavolejte na: +420 733 366 239,
nebo si rovnou domluvte schůzku: https://meetings.hubspot.com/tomas-glogar

Ozvěte se jim ještě dnes. Místa jsou jen 3!

 

  

 

 

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás získali zpětnou vazbu na to, co vám v administraci chybí, co byste rádi viděli nového nebo jak bychom mohli vylepšit již existující funkce.

Proč jsme tlačítko přidali?

Víme, že každý e-shop je jiný a že potřeby e-shopařů se mohou lišit. Náš cíl je zajistit, aby administrace a e-shopy byly co nejintuitivnější, efektivnější a přizpůsobené skutečným požadavkům uživatelů. A kdo jiný nám může dát lepší zpětnou vazbu než právě vy – ti, kteří s nimi pracují každý den?

Co můžete navrhovat?

Máte nápad, jak něco zlepšit? Možností je spousta! Ať už jde o nové funkce, úpravy stávajících prvků nebo nápady na zjednodušení práce, každý váš podnět je pro nás cenný.

Nejčastěji můžete přispět v těchto oblastech:

  • Nové možnosti a funkce – Chybí vám nějaká klíčová funkcionalita, která by vám usnadnila práci? Případně funkce, kterou by ocenili vaši zákazníci? Dejte nám vědět!
  • Vylepšení stávajících řešení – Máte pocit, že by některé funkce mohly fungovat lépe? Podělte se o své návrhy.
  • Zjednodušení a přehlednost – Zpřehlednění menu, rychlejší přístup k důležitým funkcím nebo lepší vizuální orientace v administraci.
  • Automatizace a efektivita – Existuje proces, který děláte stále dokola a přáli byste si ho automatizovat? Dejte nám tipy, jak vám můžeme ušetřit čas.

Jak nám svůj návrh poslat?

Stačí kliknout na tlačítko „Vylepšujeme WA“ v administraci vašeho e-shopu a vyplnit jednoduchý formulář. Každý podnět pečlivě projdeme a zvážíme jeho realizaci.

Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová

Chceme, aby administrace a e-shopy byly nejen funkční, ale i maximálně uživatelsky přívětivé. Každý váš nápad nás posouvá dál a proto budeme rádi za jakoukoli zpětnou vazbu.

Klikněte na „Vylepšujeme WA“ a pomozte nám posunout Webareal na novou úroveň!

 

27

Zákon o přístupnosti eshopů – jsme připraveni

Jak jsme vás již informovali, pracovali jsme na splnění nové zákonné povinnosti pro větší eshopy – „Zákon o přístupnosti eshopů“. O co jde a koho se týká, si můžete přečíst zde na blogu v našem starším článku.

K dnešnímu dni můžeme s radostí informovat, že šablony Titanium, Uranium a Platinum jsou dle požadavků přístupnosti (ze strany eshopového systému Webareal), plně připravené a odpovídají všem požadavkům. 

Z pohledu e-shopaře je ale ještě nutné si uvědomit, že přístupnost e-shopu nezahrnuje jen technické řešení, ale i samotný obsah. Přístupnost eshopu nemůžeme ze 100% garantovat my jako provozovatelé eshopové platformy Webareal. Vy musíte zajistit přístupnost obsahu (alternativní popisky obrázků a videí, strukturu nadpisů v článcích a celkovou srozumitelnos textu). Pozor si také musíte dát na úpravu textace všeobecných podmínek vašeho eshopu, kde byste měli zveřejnit jednak informace o tom, jak vaše stránky splňují přístupnost, ale také i popsat jak vůbec nakupování na vašem eshopu funguje.

Vzhledem k tomu, že tato povinnost se vztahuje pouze na větší firmy (10+ zaměstnanců a 50+ mil Kč roční obrat) neuvažujeme o tom, že bychom pravidla přístupnosti ladili i pro starší šablony, které využívají především menší eshopy a prvoeshopaři. Bylo by to velmi časově a technicky náročné. Pokud byste rádi splnili pravidla přístupnosti, ale bojíte se přejít do nové generace šablon, rádi vám s tím  pomůžeme.

 

 

Co dalšího připravujeme

Ani s blížícím létem naše vývojové oddělení nezahálí a pracuje na dalších nových funkcích a vylepšeních Webarealu. A opět se dostane nejen na funkce nutné z pohledu nových zákonných požadavků pro eshopisty, ale i na dvě aktuálně nejžádanější funkce.

Wishlist

Toto je vámi bezkonkurenčně nejžádanější funkce! A jak bude vypadat? Na veřejná části eshopu vedle přihlášení do zákaznické sekce se zobrazí  ikonka „srdíčko“, pomocí kterého se dostanou po přihlášení vaši zákazníci do přehledu Wishlistu. Zde bude možnost vytvořit si různé tématické seznamy přání (například vánoce, narozeniny, oblíbené, …). A v samém přehled produktů ve Wishlistu, budou dostupné následující možnosti:

  • možnost přidat ubrat počet kusů
  • informace o dostupnosti
  • cena
  • možnost přidat do košíku
  • obrázek produktu
  • možnost prokliknout se na daný produkt
  • odstranit produkt z Wishlistu
  • přesunout produkt do jiného seznamu Wishlistu

Touto funkcí můžete přispět ke zvýšení návštěvnosti vašeho eshopu o věrné zákazníky, kteří se budou rádi k nakupování u vás vracet.

Slovak Parcel Service

Napojením nejstaršího a největšího soukromého dopravce potěšíme nejvíce slovenské majitele eshopů, kteří o tuto implementaci již delší dobu žádají. Nyní se konečně dočkají. Na propojení již pracujeme.

Další rozpracované úpravy a vylepšení:

  • Google Analytics 4
  • Heuréka konverzní kód
  • Facebook CAPI
  • Splnění zákona o přístupnosti eshopů
  • API verze 2 – i pro ještě lepší napojení na Base.

 

 

I řezníci z Jestřebic mají eshop na Webarealu

Podívejte se velmi povedený eshop a vyberte si z poctivých řeznických výrobků od řezníků Jestřebic, vytvořený v našem eshopovém systému Webareal.

Prohlédnout eshop

O Rancherských specialitách z Jestřebic

Jde o hrdé výrobce uzenin z malebné oblasti České Sibiře. Od roku 2017 budují v Jestřebicích poctivou řemeslnou výrobu s jasnou vizí – vyrábět chutné, kvalitní a poctivé uzeniny výhradně z českého masa od místních farmářů.

České maso s ověřeným původem

Část masa pochází z jejich vlastního chovu, zbytek odebírají od prověřených farmářů z okolí – například ze Zemědělského družstva Kosova Hora nebo z ekologických farem jako je Statek Patákovi a Typtova farma. Porážky zajišťují místní jatka v Kosově Hoře, což umožňuje udržet čerstvost a mít celý proces pod kontrolou.

Grafika eshopu

Grafická podoba eshopu je unikátní, dodaná majitelem eshopu, je vytvořená na míru a postavená na naší šabloně Titanium. Nasazení grafiky provedli naši grafici.

Přejeme řezníkům z Jestřebic ať se jejich novému eshopu daří a vám všem ostatním Dobrou chuť!

 

Nový tarif FREE a úprava ceníku 2025

Vážení zákazníci, dovolujeme si vás informovat o změnách v našem ceníku. Naším cílem je být i nadále Vaším spolehlivým, stabilním a profesionálním poskytovatelem eshopového řešení. Naší misí je sledovat, reagovat pro vás na nové trendy v oblasti e-commerce, implementovat zákonné úpravy a nabízet co „nejvíce eshopu“ za stále příznivou cenu.

Abychom tohoto našeho cíle dostáli, neustále přinášíme nové funkce a vylepšení (naposledy například již nasazené cenové hladiny, množstevní slevy, dárek k objednávce), připravujeme další nové funkce a vylepšení: Wish list, nová šablona, pro slovenské eshopy napojení na Slovak Parcel Service a další a další.

Zároveň ale, jak jistě sami víte, dochází dlouhodobě k růstu nákladů nejen na běžný provoz, služby, ale i v oblasti lidských zdrojů. A samozřejmě inflace. Navýšení cen jsme stanovili úměrně vůči rostoucím nákladům a tento krok nám i nadále umožní zachovat kvalitu našich služeb na vysoké úrovni. Poslední změna v našem ceníku proběhla před 2 roky. I nadále však zůstáváme jedním z nejvýhodnějších eshopových řešení v poměru cena/výkon!

Nové ceny jsou platné od dnešního dne 16. června 2025.

Zároveň jsme se ale snažili i zachovat co největší cenovou dostupnost našich služeb u malých eshopů. Cena tarifu START zůstává na stávající výši, beze změny a navíc pro začínající eshopy startujeme bezplatný tarif FREE. 

TARIF FREE

Pokud se svým online podnikáním teprve začínáte, možná oceníte možnost vytvořit si svůj internetový obchod s nulovými vstupními náklady. Vycházíme tak vstříc mikro eshopům, kde si každý může svůj eshop v systému Webareal provozovat zcela zdarma, bez dalších podmínek a skrytých poplatků.

Jaké jsou hlavní parametry tarifu FREE:

  • do 10 produktů
  • šablony Start
  • bez API
  • jinak kompletní funkčnost eshopového systému Webareal

NOVÝ CENÍK

Kompletní ceník naleznete na adrese www.webareal.cz a www.webareal.sk

CENÍK NADSTANDARDNÍCH SLUŽEB

Také jsme od dnešního dne upravili náš ceník nadstandardních služeb. Vychází z naší hodinové sazby 800 Kč (práce našich specialistů – technici, grafici a programátoři), což je stále velmi příznivé:

TIP PRO VÁS

Pokud si chcete naše ceny snížit a zafixovat je do budoucna, využijte možnosti platby na víceleté období (na dva, tři, čtyři nebo pět let). Rozpočítaná cena na měsíc vás pak vyjde velmi, velmi výhodně.

Děkujeme za pochopení. Rádi bychom Vám poděkovali za přízeň a důvěru, kterou v nás vkládáte. Velmi si toho vážíme.

V případě jakýchkoliv dotazů se obracejte na naši technickou podporu podpora@bohemiasoft.com

Tým Bohemiasoft s.r.o.

 

 

Nová funkce: Představujeme cenové hladiny pro vaše zákazníky

Různí zákazníci – různé ceny. To, co bylo dosud možné jen složitě a manuálně, nyní vyřešíte několika kliknutími. Do e-shopového systému přidáváme zcela novou funkci cenových hladin, která vám umožní přizpůsobit ceny produktů konkrétním skupinám zákazníků, kategoriím i celým produktovým řadám. Přesně podle vašich potřeb.

Co všechno cenové hladiny umí?

Cenové hladiny vám umožní mít plnou kontrolu nad tím, kdo vidí jakou cenu. Ať už prodáváte koncovým zákazníkům, velkoobchodním partnerům nebo VIP klientům, máte k dispozici nástroj, se kterým to zvládnete přehledně a bez zbytečné administrativy.

  • Nastavíte vlastní cenu nebo slevu v % – automatický výpočet nebo ruční úprava, jak vám to vyhovuje.
  • Hromadná úprava produktů – ideální při plošných přeceňováních nebo výprodejích.
  • Různé cenové hladiny pro kategorie produktů – zákazníkům můžete nastavit pro každou kategorii či podkategorii jinou cenovou hladinu dle vlastních potřeb nebo povolit hladinu jenom pro konkrétní kategorie či podkategorie. Samozřejmě můžete nastavit i pouze jednu hladinu na celý sortiment.
  • Správa hladin na jednom místě – přehled, úpravy, mazání, přidávání.
  • Podpora exportu/importu – ideální pro velké katalogy a snadný přenos dat.
  • Zobrazení původní ceny – možnost ukázat maloobchodní cenu i vedle výhodnější.

Proč funkci používat?

  • Budujete loajalitu – odměňujte své nejlepší zákazníky výhodnějšími cenami.
  • Více flexibility bez složitosti – ceny podle typu zákazníka, objednávkového objemu nebo kategorie? S hladinami žádný problém.
  • Personalizovaný nákupní zážitek – zákazník vidí to, co je určeno právě jemu.

Jak začít?

Připravili jsme pro vás podrobný návod, který vás provede nastavením krok za krokem:

Jak nastavit cenové hladiny v e-shopu naleznete zde https://helpdesk.webareal.cz/2025/06/11/cenove-hladiny/

Nová funkce cenových hladin vám otevírá zcela nové možnosti, jak pracovat s cenovou politikou a zákaznickými vztahy. Ať už provozujete B2B e-shop, nabízíte velkoobchodní spolupráce nebo jen chcete efektivněji odměňovat loajální zákazníky, tato funkce vám dá do ruky silný nástroj.

Vyzkoušejte cenové hladiny ještě dnes a posuňte svůj e-shop na novou úroveň.

Pozor na kombinaci s dalšími slevami

Pokud plánujete cenové hladiny kombinovat s dalšími nástroji, jako jsou slevové kupóny, množstevní slevy, dárky k nákupu nebo slevový management, doporučujeme vše dobře promyslet a propočítat. Při nesprávném nastavení se totiž mohou jednotlivé slevy navzájem sčítat – a vy tak můžete nevědomky nabídnout produkt pod nákupní cenou. Mějte svou cenotvorbu pod kontrolou a nastavte ji tak, aby vám přinášela nejen spokojené zákazníky, ale i zisk.

 

 

Doprava od 42 Kč do konce roku s One by Allegro

Speciální akce: Doprava již od 42 Kč!

Máte e-shop na platformě Webareal.cz a hledáte způsob, jak zefektivnit a zlevnit doručování zásilek? Pak pro vás máme skvělou zprávu! Ve spolupráci s dopravcem One by Allegro přinášíme exkluzivní nabídku:

doručení již od 42 Kč za zásilku – platí až do 31. prosince 2025.*

*Více detailů a plné znění podmínek zde.

Jak na to? Stačí 3 jednoduché kroky

  1. Stáhněte si akční ceník One by Allegro
    Vyplňte krátký formulář a obdržíte akční ceník včetně instrukcí jak se zaregistrovat s One by Allegro.
  2. Nastavte si dopravu One na Webareal.cz
    Po registraci obdržíte přihlašovací údaje, které zadáte v administraci Webareal.cz pro aktivaci napojení na dopravu One.
  3. Aktivujte způsoby dopravy v košíku
    V administraci vašeho e-shopu aktivujte požadované metody dopravy.

Proč si vybrat One by Allegro?

  • Výhodné ceny
    Doprava již od 42 Kč za zásilku při dopravě do výdejního boxu.
  • Široká síť
    Stále rostoucí síť čítající více než 5100 výdejních lokalit.
  • Flexibilní doručení
    One by Allegro doručuje na adresu, do výdejních míst a samoobslužných boxů.
  • Dostupnost 24/7
    Douručení a podání přes One Box samoobslužné boxy s nonstop přístupem.
  • Snadné napojení
    Nejnověšjí verze napojení API 3 podporuje všechny současné i budoucí výdejní lokality a řadu aktualizací. Kompletní návod na používání One by Allegro na našem helpdesku.

Jste již zákazníkem One by Allegro?
Pokud již One by Allegro využíváte, ale máte starší typ napojení (API 1), je tato akční nabídka skvělou příležitostí k přechodu na naše novější API 3. Získáte přístup k lepší infrastruktuře, výhodnějším podmínkám a moderním funkcím. Více informací o přechodu vám poskytne tým podpory Allegro. Pro obdržení akční nabídky stačí vyplnit krátký kontaktní formulář na této stránce.

Nezmeškejte tuto příležitost!
Zaregistrujte se co nejdříve a začněte využívat speciální ceny dopravy až do 31. 12. 2025. Přidejte si One by Allegro přes Webareal.cz platformu a nabídněte zákazníkům dopravu s One co nejdříve.


 

Připravujeme se na Zákon o přístupnosti eshopů

Možná jste již slyšeli o nové zákoné povinnosti  na přístupnost eshopů, který nabude platnosti již 28. června 2025.

Tato nová povinnost má zlepšit přístupnost web stránek lidem se zdravotním postižením nebo jinými specifickými potřebami. Jaké povinnosti s účinností tohoto zákona čekají na provozovatele eshopů a vztahuje se vůbec na vás?

Koho se tento zákon netýká?

  • máte méně než 10 zaměstnanců a roční obrat vaší firmy je nižší než 2 miliony EUR (musí platit obě podmínky zároveň)
  • váš eshop funguje pouze v režimu B2B

Na co si musíte dát pozor

Z pohledu e-shopaře je tedy nutné si uvědomit, že přístupnost e-shopu nezahrnuje jen technické řešení, ale i samotný obsah. Přístupnost eshopu nemůžeme ze 100% garantovat my jako provozovatelé eshopové platformy Webareal. Vy musíte zajistit přístupnost obsahu (alternativní popisky obrázků a videí, strukturu nadpisů v článcích a celkovou srozumitelnos textu). Pozor si také musíte dát na úpravu textace všeobecných podmínek vašeho eshopu, kde byste měli zveřejnit jednak informace o tom, jak vaše stránky splňují přístupnost, ale také i popsat jak vůbec nakupování na vašem eshopu funguje. Odměnou vám nebude jen „dobrý pocit“ ze splnění dalšího zákona, ale bonusem bude i možné zlepšení SEO a tím i vyšší konverzní poměr ve vyhledávačích.

Jaké úpravy provedeme my

Na Webarealu již delší dobu pracujeme na splnění přístupnosti šablon tak, aby vše bylo do termínu 28.6.2025 splněno. Půjde především o tyto nejdůležitější úpravy:

  • ovladatelnost stránky pomocí klávesnice (tabulátory, šipkami, enterem)
  • barevná škála šablon – upravujeme vzájemné barevné odstíny šablony, aby byly dostatečně kontrastní a dobře čitelné uživately s poruchami zraku
  • struktura HTML
  • vylepšená responzivita

Podporované šablony

Vzhledem k náročnosti aplikovaných změn a cílením zákona na velké firmy se budeme v první řadě věnovat úpravám Profi šablon. Jako první budou úpravy nasazeny na šablony Uranium, Platinum a Titanium. Samozřejmě i nově připravovaná šablona bude již dodržovat pravidla přístupnosti.

Další informace

Další zdroje informací o zákonné povinnosti přístupnosti online služeb naleznete například na těchto odkazech: