Jak zprovoznit Garanční platební bránu VIKIPID a jak získat 2 roky provozu eshopu zdarma?

Zář 06, 2017
853 Zobrazeno

Neustále pro vás rozšiřujeme možnosti našeho eshopového řešení. Proto jsme implementovali unikátní českou Garanční platební bránu VIKIPID (oficiální stránky zde). Ukážeme si, jak novou platební bránu zprovoznit.

Získejte eshop na 2 roky zdarma s Garanční platební branou VIKIPID
VIKIPID není jen unikátní platební branou, ale přináší i skvělé cenové podmínky. Při uzavření smlouvy na 2 roky s Garanční platební bránou VIKIPID získáte velice nízké poplatky. Pouze 0,75 % + 3 Kč za každou transakci. Oficiální ceník zde.

A to není vše. Pokud si objednáte Garanční platební bránu VIKIPID na dobu 2 let, tak získáte provoz eshopu po dobu 2 let zcela ZDARMA!

Podívejte se, co tato unikátní platební brána přinese vám i vašim zákazníkům.

Půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Poštovné -> Způsob platby.

Zde najdeme platební možnost VIKIPID.

Nejdříve je zapotřebí si bránu zaktivnit. To uděláme zaškrtnutím první možnosti Povolit tuto platbu. Následně si můžeme zadat Vlastní popis platby. Vlastní popis obsahuje informaci, která se zobrazí vedle platební metody v košíku v ikonce otazníčku.

Pokud na Vlastní popis klikneme, tak uvidíme přednastavený text, který se v ikonce otazníčku na eshopu zobrazí. Tento text si můžete upravit nebo jakkoli přepsat.

Dále můžeme nastavit Vlastní název platby. Je to název, který se zobrazí přímo v košíku, kde si návštěvník vybírá z jednotlivých platebních metod. Následně také můžete nastavit Příplatek.

Níže si můžete zaktivnit Testovací režim. To znamená, že po kontaktování platební brány VIKIPID obdržíte dva typy údajů – testovací a ostré. Pokud zadáte testovací (ukážeme si dále kde), tak si můžete zapnout Testovací režim a udělat testovací objednávky, abyste viděli, jak platební brána VIKIPID funguje.

Níže ještě najdeme tzv. notifikační URL adresu. Tu sdělíte VIKIPID při své registraci.

Po nastavení nesmíme zapomenout vše uložit.

Nyní se přesuneme do druhé záložky Autorizace.

Zde zadáme Uživatelské jméno a Heslo, které nám sdělil VIKIPID a také je najdeme v administraci platební brány VIKIPID. Nejdříve můžeme zadat testovací údaje a vše vyzkoušet. Na tomto samém místě budeme také zadávat ostré údaje.

Když nyní půjdeme do košíku na eshopu, tak pokud máme zadané testovací údaje od VIKIPID, tak si můžeme objednávku vyzkoušet. V košíku tedy zadáme jako platební metodu VIKIPID. U platební možnosti VIKIPID vidíme, že má náš zadaný název platby a vedle je otazníček, ve kterém najdeme popis platby.

Poté se ocitneme na děkovací stránce, kde budeme automaticky přesměrováni do platební brány VIKIPID.

V platební bráně si můžeme zvolit Platbu kartou nebo Bankovní převod. Nejdříve si ukážeme platbu Platební kartou. Nesmíme zapomínat na to, že máme zapnutý testovací provoz.

Zobrazí se nám zpráva, že nám na náš vyplněný email byly zaslány testovací údaje pro otestování platby kartou.

Na email nám dorazí testovací údaje k platbě kartou v takovéto podobě.

Nyní můžeme platbu kartou bez problémů vyzkoušet.

Také můžeme vyzkoušet platu Bankovním převodem.

Opět se nám zobrazí informace, že na náš email byly zaslány údaje pro provedení bankovního převodu, ale pokud se jedná o testovací provoz, tak nebudeme pochopitelně objednávku platit.

Na email nám dorazí informace k bankovnímu převodu v následující podobě.

V platební bráně VIKIPID se nám zobrazí při volbě bankovním převodem následující stránka se všemi důležitými informacemi. Můžeme zde kliknout na Návrat do e-shopu.

 

Při návratu do eshopu se zobrazí zákazníkovi následující hláška (i po provedení platby kartou bude zákazník přesměrován zpět na váš eshop, jen oznámení bude mít jiný text).

Pokud nyní půjdeme do sekce E-shop -> podsekce Objednávky -> Objednávky.

Tak zde u objednávek, které byly zaplacené přes VIKIPID uvidíme označení pomocí balónků.
a) zelený balónek  = zaplaceno,
b) žlutý balónek = čeká se,
c) červený balónek = zamítnuto (např. nedostatek peněz na účtu),
d) modrý balónek = chyba (např. nesprávný formát telefonu).

VIKIPID je unikátní platební brána a my věříme, že přispěje k ještě větší spokojenosti zákazníků na vašich eshopech.

Může vás zajímat

Co plánujeme na rok 2018?
WEBAREAL
0 shares1095 views6
WEBAREAL
0 shares1095 views6

Co plánujeme na rok 2018?

bohemiasoft - Pro 20, 2017

Především bych chtěl nejdříve osobně poděkovat všem zákazníkům Bohemiasoftu, nejen těm, kteří jsou u  nás první rok, ale i všem…

Rozšíření API o práva uživatelů
WEBAREAL
0 shares434 views
WEBAREAL
0 shares434 views

Rozšíření API o práva uživatelů

bohemiasoft - Pro 15, 2017

Není to tak dávno, co jsme nasadili do vašich eshopů možnost nastavit si další uživatele, kteří mají do vašeho eshopu…

Nastavte si vlastní číslo objednávky
WEBAREAL
0 shares682 views6
WEBAREAL
0 shares682 views6

Nastavte si vlastní číslo objednávky

bohemiasoft - Pro 13, 2017

Hodně jste se nás ptali na zadávání vlastní číselné řady u objednávek. Tuto funkci máte již nyní k dispozici ve…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Leden 2018
Po Út St Čt So Ne
« Pro    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031